اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال

مجموعه‌ فرهنگی ورزشی آب و فاضلاب اصفهان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های فرهنگی ورزشی استان با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مجموعه‌ فرهنگی ورزشی آب و فاضلاب اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی با اشاره به افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی باران اظهار کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی باران در زمینی به مساحت 3 هزار و 250 مترمربع با ظرفیتی معادل 5 هزار نفر و با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث گردید که این پروژه در ضلع جنوبی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با توجه به طراحی ویژه‌ای که این مجموعه دارد سازه آن متمایز از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان است به عنوان مثال ساختمان اداری آن در فضای معلق در هوا احداث‌شده که این امر به جهت استفاده بهینه از فضا در دستور کار قرار گرفت، همچنین برخورداری از نور طبیعی کنترل شده از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

امینی نمای این مجموعه را جنگلی معرفی کرد و افزود: نمای شرقی مجموعه فرهنگی ورزشی باران با استفاده از سنگ‌های تراورتن قهوه ای نمای درختی هست و همچنین با استفاده از رنگ‌های رزینی تراسل حداقل گرد و غبار معلق در هوا جذب سازه این پروژه می‌شود.

وی به چگونگی تجهیز این پروژه پرداخت و عنوان کرد: این پروژه از معدود مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان است که کف آن با استفاده از پارکت های آلمانی پوشش داده‌شده که در استانداردهای تعریف‌شده استفاده از این پارکت ها سفارش شده است درحالی‌که بسیاری از مجموعه‌ها هم اکنون از کف پوشش‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند که سال‌هاست بهره‌گیری از این نوع کفپوش‌ها منسوخ شده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مقاوم بودن این سازه در مقابل حوادث غیرمترقبه پرداخت و اعلام کرد: مصالح و سازه‌های این پروژه مقاوم به حوادثی همچون زلزله هستند و همچنین این پروژه به نوعی طراحی‌شده که 2 سری پله اضطراری برای وقوع حوادث غیرمترقبه در نظر گرفته شده است.

امینی احداث مجموعه فرهنگی ورزشی باران در زمینه ایجاد نشاط سازمانی بهتر و بیشتر دانست و اظهار کرد: ایجاد خدمات رفاهی ورزشی موجب افزایش نشاط سازمانی میان کارکنان می‌شود که به یقین افزایش نشاط سازمانی تأثیر بسزایی در ارتقای بهره‌برداری کارکنان دارد، این در حالی است که سایر اقشار جامعه هم می‌توانند از این امکانات و خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی باران استفاده کنند.

انتهای پیام/2301/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول