اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کنگان خبر داد

برگزاری 45 نشست هم‌اندیشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان کنگان

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کنگان از برگزاری 45 نشست هم‌اندیشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان کنگان خبر داد.

برگزاری 45 نشست هم‌اندیشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سلیمان رحیمی صبح امروز در نشست با کارکنان و مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین ادیان است و باید نسبت به ترویج معارف اسلامی اهتمام ورزیم.

وی در ارتباط با تعامل برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیروی انتظامی و اداره تبلیغات اسلامی کنگان رایزنی و از اجرای مشترک برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر سخن گفت.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کنگان خاطرنشان کرد: اجرای ویژه برنامه‌های آگاهی‌سازی اقشار مختلف به ویژه مخاطبین اداره تبلیغات اسلامی از قبیل هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و کانون‌های فرهنگی و اجرای گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دهه فجر می‌تواند نقش بصیرت‌افزایی قابل توجهی را ایفا کند.

رحیمی از برگزاری 45 گفتمان دینی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان کنگان خبر داد و گفت: این گفتمان‌های تخصصی در ایام‌الله دهه فجر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج وحدت و همدلی شیعه و سنی افزود: پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) دینی را برای بشریت هدیه کرد که اصلی‌ترین هدفش حفظ حقوق انسان‌هاست و در این دین هیچ تبعیضی بین انسان‌ها نیست و اتحاد و همدلی شعار اصلی آن است.برای تقویت وحدت در جامعه اسلامی باید با تمام قدرت قدم برداشت چرا که وحدت مسلمانان خطری بزرگ برای استکبار جهانی است و تنها سلاحی است که می‌تواند دنیای کفر را به لرزه درآورد.

رحیمی رعایت تقوای الهی به‌عنوان شرط اصلی وحدت، قرار دادن قرآن و سنت رسول خدا (ص) به‌عنوان محور اصلی وحدت و آگاه سازی مردم و دعوت آنان به دوستی و برادری را از مبانی اصلی تحکیم وحدت در جامعه اسلامی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان کرد: همکاری نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی امری لازم است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های تخصصی دهه فجر در کنگان افزود: دهه فجر فرصتی است تا به‌وسیله آن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تبیین شود و اجرای گفتمان دینی ابزار بسیار مهمی در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول