اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان:

جمعیت مردان کنگان 4 برابر زنان این شهر است

شهردار کنگان گفت: جمعیت مردان کنگان چهار برابر زنان این شهر است.

جمعیت مردان کنگان 4 برابر زنان این شهر است

عبدالله حسینی کنگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیتی منحصربفرد در استان است و بخش عظیمی از درآمد کشور از این شهرستان تامین می‌شود.

وی افزود: توجه جدی به مبلمان شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: تجهیز پارک‌ها و احیای بوستان‌های محلات و نصب ست‌های ورزشی در اکثر پارک‌ها و افزایش خدمات و امکانات در حوزه خدمات شهری از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

حسینی کنگانی تصریح کرد: اجرای طرح جامع گردشگری در بندر کنگان مورد تاکید و توجه قرار دارد و برنامه‌ریزی لازم در این مسیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: تلاش برای افزایش درآمد پایدار شهرداری کنگان مورد تاکید مدیریت شهری است و برنامه‌ریزی خوبی در این عرصه انجام گرفته است.

شهردار کنگان از افزایش چشمگیر جمعیت کنگان خبر داد و اظهار داشت: جمعیت کنگان از 24 هزار نفر در سال 85 به 76 هزار نفر در سال 90 رسیده و جمعیت کنگان سه برابر شده است.

حسینی کنگانی بیان کرد: تعداد مردان شهر کنگان چهار برابر زنان است و در برابر 61 هزار نفر از جمعیت مردان، تنها 15 هزار نفر از جمعیت کنگان را زنان تشکیل می‌دهند.

وی بر لزوم همکاری دسته‌جمعی مسئولان برای ارتقای سطح مبلمان شهری در بندر کنگان تأکید کرد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول