اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا انجام می‌شود

پخش مستقیم دعای ندبه کنگان از شبکه یک سیما

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان کنگان گفت: مراسم معنوی دعای ندبه شهرستان کنگان به صورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

پخش مستقیم دعای ندبه کنگان از شبکه یک سیما

ابوذر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی در کنگان مورد توجه مسئولان قرار دارد و تاکنون برنامه‌های متنوعی اجرایی شده است.

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان کنگان با اشاره به پخش مستقیم دعای ندبه کنگان از شبکه اول سیما افزود: روز جمعه دنیا شاهد دین‌مداری مردم کنگان خواهد بود.

وی به برگزاری دعای روح‌بخش ندبه در صبح جمعه چهارمین روز از بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم میلیون‌ها مسلمان در ایران اسلامی و سراسر دنیا در صبح جمعه چهارم بهمن ماه نظاره‌گر دین‌داری و دین‌باوری مردم شریف شهرستان کنگان به‌ویژه جوانان و نوجوانان باصفا و مخلص خواهند بود.

این مسئول ابراز داشت: این حضور آگاهانه که توام با عشق و شور و امید و انتظار است، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

حسین‌پور به تشریح برنامه‌های ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده، تلاوت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت صبح پس از نوای ملکوتی اذان صبح به افق بندر کنگان، سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی (از خطبای برجسته کشور و کارشناس برنامه به سمت خدا) و مداحی حاج آقای اخباری، مداح ارزشمند حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از مهم‌ترین برنامه‌های مراسم دعای ندبه در کنگان خواهد بود.

وی از همه مردم شهرستان به‌ویژه جوانان خواست تا با حضور پرشور و به موقع گرمابخش این محفل معنوی و روحانی باشند.

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان کنگان به بحث سرویس حمل و نقل اشاره کرد و گفت: با هماهنگی که با برخی دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری بندر کنگان و برخی شرکت‌های مستقر در منطقه صورت گرفته سرویس ایاب و ذهاب برای مردم کنگان و بنک و احتمالا شهر سیراف نیز پیش‌بینی شده که از حدود ساعت پنج صبح این سرویس‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه این برنامه معنوی حاصل یک کار جمعی و شهرستانی است افزود: مومنین و خیرین ارجمند و مردم عزیز این خطه، فرماندار شهرستان، فرماندهی دلسوز سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان، شورای تامین، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کنگان و همه اعضای ستاد دعای ندبه شهرستان در این مراسم همکاری خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول