اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان:

ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران در کرمان با اعطای مشوقات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: اعطای مشوقات به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند، فرصت مناسبی در راستای ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران در داخل و خارج استان کرمان باشد.

ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران در کرمان با اعطای مشوقات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید قاسم‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمینه برای رشد سرمایه‌گذاری صنعتی در استان کرمان با ابلاغ دستورالعمل جدید اعطای مشوقات به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی‌ فراهم شده است.

وی بیان داشت: با توجه به رویکرد دولت یازدهم در توسعه اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های بومی اعطای مشوقات به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران در داخل و خارج استان کرمان باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان افزود: قراردادهای منعقده از تاریخ 21 دی ماه 92 مشمول این دستورالعمل می‌شوند و متقاضیان در صورت پرداخت اقساط در موعد مقرر و اختصاص حداقل 35 درصد از عرصه به زیربنا و اخذ پروانه بهره‌برداری از بخشودگی اقساط برخوردار می‌شوند.

قاسم‌نژاد ابراز داشت: در این دستورالعمل شرط استفاده از بخشودگی در زمان سررسید،  فعال بودن واحد تولیدی و عدم بدهی به شرکت استانی ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: حداکثر مهلت ارائه پروانه بهره‌برداری از تاریخ عقد قرارداد برای واحدهای تا 2 هزارمترمربع 12 ماه، برای واحدهای 2 هزار و یک تا 5 هزار مترمربع 24 ماه و بالای 5 هزار مترمربع 30 ماه اعلام شده است.

این مسئول افزود: مجتمع‌های کارگاهی و واحدهای صنفی توزیعی، خدماتی و تجاری و زمین‌های زیر یک هزار مترمربع مشمول این مشوق نمی‌شوند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول