اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان‌غربی فضایی مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران ترک است

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی فضایی مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران ترک است، که باید برای فعالسازی این ظرفیت‌ها گام برداشت.

آذربایجان‌غربی فضایی مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران ترک است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در نشست مشترک هیات اقتصادی ترکیه با مسئولان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی که در محل استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: هم اکنون منطقه شمالغرب کشور برای سرمایه گذاری مستعد و آماده بوده و باید درراستای بهره‌برداری از این ظرفیت ایجاد شده گام برداشته شود.

وی  به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان از جمله منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، منطقه ویژه اقتصادی سلماس، وجود 9 گمرگ و بازارچه‌های مرزی فعال در شهرستان‌های مرزنشین این استان اشاره کرد و ادامه داد: تا جایی که می‌توانیم باید برای جذب سرمایه‌گذار اعم از داخلی و خارجی گام برداریم.

دیزج‌نژاد با اشاره به اینکه کشورهای مرزی استان ما از جمله ترکیه و عراق برای توسعه مناطق شرقی و شمال شرقی خود تلاش می‌کنند، اضافه کرد: می‌توان از طریق به کارگیری ظرفیت‌های نهفته در بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه منطقه گام‌های بلندی را برداشت.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد و اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برای فراهم کردن بسترها و مقدمات فعالیت آمادگی کامل را دارد، تا از مزیت مرزی بودن استان حداکثر استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار گرفته‌ایم بر لزوم انجام اقداماتی در خور این عنوان بزرگ تاکید کرد و تلاش برای محقق ساختن برنامه‌های افق ترسیم شده را خواستار شد.

انتهای پیام/61002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول