اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

فعال کردن تعاونی‌ها و جذب سرمایه‌گذاران مشکل اشتغال را مرتفع می‌کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعال کردن تعاونی‌ها و جذب سرمایه‌گذاران مشکل اشتغال را مرتفع می‌کند.

فعال کردن تعاونی‌ها و جذب سرمایه‌گذاران مشکل اشتغال را مرتفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در دیدار عمومی و نشست بررسی مشکلات روستای شلدان اظهار داشت: حضور در بین مردم و خدمت‌رسانی به آنها فرصت و افتخاری است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ما شده و باید به نحو شایسته‌ای از آن استفاده کنیم تا شرمنده شهدا و مردم نشویم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید با حضور در بین مردم و روستاهای دوردست، خدمت‌گزاری را تبدیل به خدمت‌رسانی کرده و دغدغه‌های مردم را از نزدیک لمس کنیم.

وی گفت: در حکومت جمهوری اسلامی همه مردم از حقوق یکسانی برخوردارند و در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و برای حفظ دستاوردهای آن مسئول هستند و مسئولان باید بدون هیچ‌گونه منتی به وظایف خود عمل کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: هیچ گاه به مردم وعده‌ای نداده‌ام ولی همواره خود را موظف به پیگیری امور آنها دانسته‌ام زیرا کارهای اجرایی توسط دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و تشخیص اعتبارات و زمان اجرا و قول برای افتتاح آن باید توسط مدیر اجرایی داده شود.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: مشکلات فراوان و مشترکی در روستاهای دشتستان وجود دارد که بسیاری از آنها نیازمند تخصیص اعتبارات جدید هستند و امیدواریم به مرور زمان با واریز اعتبارات شاهد اجرای خواسته‌های به حق مردم باشیم. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: شخصی که مسئولیتی را قبول می‌کند باید با اجرای تغییرات لازم و صحیح، در مقابله با بحران‌های مختلف تدبیر کرده و شرایط را مدیریت کند و مواظب باشد در آینده مشکلاتی بر اثر تصمیمات او برای مردم به وجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی کشور براثر تحریم‌ها نیست، اذعان داشت: تحریم کشورهای مختلف علیه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و تا زمانی که بر اصول و ارزش‌های خود ایستادگی کنیم، تحریم نیز ادامه خواهد داشت.

موسوی‌نژاد گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا با حمایت از علوم داخلی و تولید و سرمایه‌گذاری بومی به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کرده و منتظر پایان تحریم‌ها نباشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: در شرایطی که بودجه کافی از سوی دولت وجود ندارد، سرمایه‌گذاران و تعاونی‌ها و تشکل‌های مردمی باید به میدان بیایند و با احداث طرح‌های درآمدزا، به اشتغال و رفع مشکلات منطقه کمک کنند.

این مسئول اضافه کرد: همواره برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش کرده‌ایم و آمادگی کامل خود برای هرگونه همکاری و مهیا کردن شرایط و زیرساخت‌ها را اعلام داشته‌ایم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول