اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تأکید کرد

حمایت منطقی از صنایع و سرمایه‏‌گذاران در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه بر لزوم حمایت دقیق و منطقی از صنایع و سرمایه‌‏گذاران در فیروزکوه تأکید کرد.

حمایت منطقی از صنایع و سرمایه‏‌گذاران در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه در فرمانداری این شهرستان، هدف از برگزاری این جلسه به صورت هفتگی را بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌‏گذاران و صنعت‏گران شهرستان عنوان کرد.

فرماندار فیروزکوه از همه مسئولان و مدیران دستگاه‌‏های اجرایی خواست تا در مسیر خدمت‏گزاری به مردم، برای بهبود و پیشرفت اوضاع کنونی صنعت‏گران بکوشند.

مهری ادامه داد: همه دستگاه‏‌ها باید توان خود را برای پیشرفت شهرستان به‏‌کار بندند و اهتمام ویژه‌‏ای  به  رفع مشکلات سرمایه‏‌گذارانی که در عرصه سرمایه‌‏گذاری دچار آسیب شده‌‏اند و از فعالیت و تولید بازمانده‌‏اند، داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه افزود: باید با تلاش و همت، این دست از سرمایه‏‌گذاران را وارد چرخه تولید و خودکفایی کنیم.

مهری ادامه داد: باید از سرمایه‌‏گذارانی که ماشین‏‌آلات و امکانات تولید را در واحد خود به‏‌کار گرفته‌‏اند، ولی به علت پاره‏ای از مشکلات قادر به تولید نیستند، در کارگروهی که به صورت هفتگی تشکیل می‏‌شود، دعوت به عمل آید و از آنها حمایت شود.

وی تصریح کرد: لازم است تا همه مسئولان و مدیران دستگاه‏‌های اجرایی با حمایت دقیق و منطقی در جهت رفع این مشکلات گام بردارند تا بتوانیم شاهد توسعه روزافزون واحدهای صنعتی در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار فیروزکوه افزود: اگر این مشکلات و مسائل در حیطه شهرستانی قابل حل و بررسی باشد، در شهرستان پیگیری می‏‌شود تا بتوان مشکلات به وجود آمده را مرتفع کنیم؛ در غیر این‎صورت رایزنی‌‏های خارج شهرستانی باید انجام شود.

یکی از مدیران واحدهای تولیدی فیروزکوه نیز در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات پیش روی شرکت خود پرداخت و موارد مطرح شده شامل بدهی معوق به بانک صادرات شهرستان، کمبود نقدینگی جهت خرید مواد اولیه، بدهی به اداره تامین اجتماعی، بدهی به اداره امور اقتصادی و دارایی و نبود روشنایی در امتداد خیابان این واحد تولیدی بود.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول