اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واگذاری نخستین کلیدهای مسکن مهر دولت یازدهم در زنجان انجام می‌شود

افتتاح 6 هزار واحد مسکونی مهر با حضور رئیس سازمان ملی زمین در زنجان

کلید 6 هزار واحد مسکونی مهر فردا با حضور رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود.

افتتاح 6 هزار واحد مسکونی مهر با حضور رئیس سازمان ملی زمین در زنجان

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر استان زنجان وجود ندارد.

حافظ باباپور وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در زنجان را مطلوب عنوان کرد و افزود: پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان بدون مشکل خاصی در حال ساخت و تکمیل بوده و هیچ پروژه‌ در حال توقفی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر چند هزار پروژه مسکن مهر در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: بیش از 6 هزار واحد مسکونی در سطح استان به بهره‌برداری می رسد.

وی به اعتبارات هزینه شده برای مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 400 میلیارد تومان برای ساخت مسکن مهر از طریق آورده متقاضیان و تسهیلات دولتی استفاده شده است.

این مسئول به تعداد واحدهای مسکن مهری که برای دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد، اشاره و خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد واحدهای مسکن مهر 4 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تعداد واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را یادآور شد و تاکید کرد: همچنین در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز 625 واحد مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد.

باباپور با بیان اینکه در بافت فرسوده نیز مسکن مهر اجرایی شده است، افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر یک هزار و 417 واحد مسکن مهر نیز در بافت فرسوده شهرها مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این واحدها بیشتر در مرکز استان است.

وی به پروژه مسکن مهر رضوان اشاره کرد و یادآور شد: اسناد این پروژه دریافت شده است و مشکل خاصی در ارائه واحدهای این پروژه وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین به پروژه های مسکن مهر در شهرک پونک اشاره کرد و اذعان داشت: تعداد واحدهای مسکن مهری که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن آذربایجان در حال ساخت است نیز در سایت سی پیشرفت مناسبی وجود دارد.

این مسئول استان زنجان را یکی از استان‌های پیش‌رو در ساخت مسکن مهر عنوان کرد و متذکر شد: استان زنجان در ساخت و توسعه مسکن مهر در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام/73007/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول