اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین پیش‌بینی کرد

تحویل واحدهای مسکن مهر قزوین تا مهرماه 93

استاندار قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا مهرماه سال آینده مهاجرت به واحدهای مسکن مهر قزوین شتاب بیشتری یابد و افراد واحدهای خود را تحویل بگیرند.

تحویل واحدهای مسکن مهر قزوین تا مهرماه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی روزبه بعد از ظهر امروز در دیدار خود با معاون وزیر راه و شهرسازی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از مسکن مهر قزوین چهار بار بازدید شده است و پیش‌بینی ما این است که تا مهرماه سال آینده مهاجرت شتاب بیشتری داشته باشد و افراد واحدهای خود را تحویل بگیرند.

استاندار قزوین ادامه داد: ما در حوزه‌های خدماتی نگرانی جدی داریم و باید به سرعت مشکلات این حوزه را بررسی کنیم.

وی در خصوص پروژه امامزاده حسین قزوین افزود: در حقیقت امامزاده حسین شناسنامه قزوین است، البته این امامزاده همه ویژگی‌ها را دارد و مزار شهدای قزوین نیز در این بقعه قرار گرفته و بسیاری از مناسبت‌های مهم شهر قزوین در این مکان برگزار می‌شود.

روزبه خاطرنشان کرد: از معاونان وزیر راه و شهر سازی انتظار داریم که با توجه به اینکه مهندس پژمان تجربه کار در مشهد مقدس را دارند، به ما کمک کنند و از تجربیات ایشان بهره‌مند شویم.

این مسئول اظهار داشت: در حسرت هستیم که یک امامزاده در مناطق توسعه‌یافته شهرمان داشته باشیم ولی نداریم، ما 10 نقطه را با محوریت اماکن مذهبی شناسایی کرده‌ایم که با توجه به کمک مردم این مناطق اقدامات شهرداری را انجام دهیم.

استاندار قزوین گفت: مردم دلدادگی به این اماکن مذهبی دارند و اگر می‌بینید که خود مردم در این مناطق دست به کار شده‌اند به خاطر این است که مردم اعتقاد عمیقی به این مسایل دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات در این حوزه باید تسریع یابد، ادامه داد: در این مدت از امامزاده علی و سلطان سیدمحمد نیز بازدید داشته‌ام که کسانی که در آنجا کار می‌کنند همان مهندسان شهر هستند و نگاه خوبی هم دارند و اگر به آنها کمک شود در پنج سال بهسازی و نوسازی می‌شود.

روزبه خاطرنشان کرد: در قزوین مدل‌های زیادی را داشته‌ایم که در این زمینه‌ها موفق بوده‌اند و بسیاری از مسایلی که مسئولان نمی‌توانستند انجام دهند را مردم با روش کدخدا منشی و ریش‌سفیدی انجام می‌دهند.

استاندار قزوین در خصوص لفظ بافت فرسوده گفت: از نظر من خیلی خوب است که یک واژه جدیدی به جای بافت فرسوده انتخاب کنیم چراکه فرسوده به جایی می‌گویند که در آن حیات نباشد و معلوم نیست که این واژه‌ها از کجا به فرهنگ ما می‌آیند.

وی در خصوص علاقه مردم قزوین در خصوص بافت‌های قدیمی و تاریخی ادامه داد: افرادی هستند که سه برابر یک آپارتمان لوکس را خرج می‌کنند ولی به خاطر اینکه علاقه زیادی به زندگی در بافت‌های تاریخی و محلات قدیمی دارند حاضر نیستند از این محله‌ها تکان بخورند.

انتهای پیام/77007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول