اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار بناب‌

مهندسان کم‌تجربه علت تاخیر در مسکن مهر بناب اعلام شد

فرماندار بناب واگذاری اجرای طرح مسکن مهر به مهندسان کم تجربه را از دلایل اصلی تأخیر در احداث مسکن مهر برشمرد و گفت: اگر در زمان آغاز این طرح‌ها به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شد، الان شاهد بهره‌برداری از تمام پروژه‌های مسکن مهر ‌‌بودیم.

مهندسان کم‌تجربه علت تاخیر در مسکن مهر بناب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن بناب که به بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن و همچنین بررسی مشکلات شهرک ولی عصر(عج) این شهرستان اختصاص یافته بود، اظهار کرد: تاکنون 101 میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث مسکن مهر در شهرستان بناب تسهیلات پرداخت شده است.

وی واگذاری اجرای طرح مسکن مهر به مهندسان کم تجربه را از دلایل اصلی تأخیر در احداث مسکن مهر برشمرد و افزود: اگر در زمان آغاز این طرح‌ها به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شد، الآن شاهد بهره‌برداری از تمام پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان بودیم.

رئیس شورای مسکن مهر بناب عدم همکاری از سوی اعضاء را از دیگر مشکلات پروژه مسکن مهر اعلام و اظهار کرد: به جای اینکه اعضاء را برای اتمام پروژه مسکن مهر تشویق و امیدوار می‌کردند، آنها را ناامید می‌کردند.

وی تصریح کرد: عده‌ای هم به عنوان مخالفان دولت اجرای این طرح را خوب همراهی نکردند تا شاهد بروز برخی مشکلات در اجرای کامل این طرح باشیم.

برقی در ادامه سخنان خود اجرای طرح مسکن مهر را یکی از برکات بزرگ در جمهوری اسلامی نام برد و تأکید کرد: محل اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان بناب با اینکه در حاشیه شهر قرار گرفته اما دستگاه‌های خدمات رسان به خوبی زیرساخت‌های شهرک را آماده کردند که در اینجا جا دارد از مسئولان این دستگاه‌ها تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی اذعان کرد: خوشبختانه روند اجرای طرح مسکن مهر در بناب ناامید کننده نیست، به جز در برخی تعاونی‌ها که روند اجرای طرح را با کندی مواجه کرده است.

مسئولان راه و شهرسازی مطالبات خود را از پیمانکار شهرک دریافت کند

فرماندار بناب با انتقاد از عدم همکاری پیمانکارشهرک ولی عصر(عج) این شهرستان در انجام تعهدات خود در قبال شهرک گفت: عدم انجام تعهدات پیمانکار مشکلات اجتماعی را در شهرک بوجود آورده است که امیدواریم مسئولان راه و شهرسازی مطالبات خود را از پیمانکار شهرک دریافت کنند.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول