اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب:

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن از عهده اداره تعاون خارج است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب گفت: حل مشکلات تعاونی‌های مسکن به تنهایی از عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خارج است.

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن از عهده اداره تعاون خارج است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمود پورلطفعلی عصر امروز در جلسه شورای مسکن بناب اظهارکرد: حل مشکلات تعاونی‌های مسکن به تنهایی از عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خارج است و اگر بسیج و همکاری سایر ادارات نباشد، مشکلات مسکن مهر حل نخواهد شد.

وی از تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان بناب خواست مشکل مسکن مهر را عین مشکل خود قلمداد کرده و برای حل آن بکوشند.

شهرستان 130 هزار نفری بناب درجنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و در زمان آغاز طرح مسکن مهر یکی از شهرستان های پیشتاز در زمینه ثبت نام و تشکیل تعاونی‌های مسکن مهر و همچنین آغاز احداث آنها درسطح کشور بود، اما بنا به دلایلی روند تکمیل این طرح با کندی مواجه شد.

پیش از این مسئولان شهرستان بناب با اشاره به اینکه با گذشت بیش از 20 سال از زمان آغاز احداث شهرک ولی‌عصر بناب مشکلات شهرک هنوز پا برجاست؛ اعلام کرده بودند: مطالبات مردم در این خصوص به حق است.

انتهای پیام/60001/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول