اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد

تحویل 2500 واحد مسکن مهر در آینده نزدیک در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در آینده نزدیک در این شهر خبر داد.

تحویل 2500 واحد مسکن مهر در آینده نزدیک در پردیس

مهدی هدایت امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با تحویل یک هزار واحد مسکونی مهر در فاز سه شهر جدید پردیس اظهار داشت: یک هزار واحد مسکونی در حال تحویل بوده که 500 واحد آن تحویل متقاضیان شده و مابقی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به زودی یک هزار واحد مسکونی دیگر را تحویل می‎دهیم و تا پایان امسال نیز یک هزار واحد دیگر را در این فاز به صاحبان آن تحویل خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارتباط با تأسیسات زیربنایی مانند مساجد، مدرسه، کلانتری، درمانگاه و ... هم‎زمان با اسکان مردم گفت: در پروژه‎های پردیس، با تجربه‎ای که وزیر پیشین راه و شهرسازی از مسکن مهر در کشور داشت، می‎توان گفت در پردیس چکیده این تجربه‎ها استفاده شد.

هدایت ادامه داد: در پروژه‎های قبلی مسکن مهر شاهد این بودیم که ساخت بلوک‎ها تمام می‎شد ولی در تأمین زیربناها و روبناها با مشکل روبه‎رو می‎شدند. چون بحث زیربناها را وزارت نیرو انجام می‎داد و آنها نیز به بهانه نبود اعتبارات و کمبود نقدینگی، پیشرفت فیزیکی که مد نظر وزارت راه و شهرسازی بود، را در پروژه‎ها شاهد نبودیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: به همین دلیل نیز در پردیس، زیربناها را خود شرکت عمران انجام می‎دهد و شبکه‎های آب و فاضلاب، برق، مخازن آب، خط انتقال آب و خط انتقال تصفیه‎خانه و ساخت خود تصفیه‎خانه را به عهده گرفته‎ایم.

هدایت بیان کرد: خوشبختانه در پروژه‎های ما پیشرفت فیزیکی زیربناها حتی از خود واحدها نیز بیشتر است و این یعنی پردیس در این نظر یک استثناست.در فاز هشت، 90 درصد معابری که به کد مورد نظر است، رسیده و هم شبکه‎های آب و فاضلاب و برق و روشنایی انجام شده و کارهای لوله‎گذاری گاز نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هر معبر و محوری که عملیات گازرسانی آن انجام شود، آسفالت آنجا نیز هم‎زمان به اتمام می‎رسد و این به این معناست که واحدهای ما در مرحله سقف هستند و عملاً کارهای زیربنایی آن به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول