اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای طرح ترافیک خرداد 93

‌طرح ترافیک مسکنی برای آلودگی هوای تبریز است

فرماندار تبریز اجرای طرح ترافیک را برای آلودگی هوا مسکن اعلام کرد و گفت: چاره‌ای جز اجرای طرح ترافیک نداریم و این طرح از خرداد 93 اجرا می‌شود.

‌طرح ترافیک مسکنی برای آلودگی هوای تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان تبریز اظهار کرد: در حال حاضر تبریز با مشکلات ترافیکی روبه‌رو است و این راه حل نهایی نیست و به عنوان مسکن است و چاره‌ای جز اجرای این طرح نیست و دوستانی که مخالف اجرای این طرح هستند می‌توانند راه‌حل‌های نوینی را ارائه دهند.

وی افزود: به عنوان مجریان دستگاه‌های دولتی باید به نکته نظرات توجه کنیم و اجرا باید به نوعی باشد که با حداقل مشکلات روبه‌رو شویم.

شهرتی‌فر عدم اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز در سال‌های گذشته را ناشی از نگرانی‌های مسئولان امر دانست و ادامه داد: این طرح چندین بار مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است که در نهایت در 23 خرداد 91 به تایید اعضای شورای هماهنگی ترافیک رسیده و باید در 23 خرداد 93 اجرا شود.

وی با اشاره به حضور بخش‌های مختلف از نهادها در این نشست، خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی بررسی نکته نظرات مختلف و اعمال آن در سیستم اجرایی است و باید به طوری در سیستم اجرایی اعمال شود که مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نشود.

فرماندار تبریز با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تسریع اجرای طرح ترافیک، تصریح کرد: در پیشبرد این طرح باید مجددا نکته نظرات جذب و به صورت مکتوب ارائه و بررسی شود تا در جلسه بعدی برای اصلاح زیرساخت‌ها تصمیماتی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مطمئنا برای سال جدید برنامه‌هایی فراتر از سال‌جاری اجرا خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تصویب اجرای این طرح توسط مسئولان امر و تاکید بر اجرای آن، طرح باید زمینه‌سازی و اجرا شود.

شهرتی‌فر با بیان اینکه، همه باید همکاری کنند، افزود: با تغییرات به سادگی نمی‌توان روبه‌رو شد و نمی‌شود این تغییر را بر عهده یک نهاد گذاشت، همه باید برای اجرای درست طرح همفکری و همکاری داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه وسعت طرح گسترده نیست، اگر بنا باشد چنین طرحی را اجرا کنیم با توجه به زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها به نوعی باید اجرا شود که جامع‌تر اجرا شود و مشکلاتی برای آینده به وجود نیاید.

فرماندار تبریز ادامه داد: اگر قرار بر اجرای این طرح در محدوده مرکزی تبریز است بهتر است این طرح با محدوده وسیع‌تر و با مطالعات کارشناسی شده اجرا شود.

وی با بیان اینکه بنا نیست طرح از فردا اجرا شود، افزود: باید نکته نظرات بررسی و مطالعه شود و اگر آمادگی برای اجرای طرح فراهم شد با اطلاع رسانی به موقع در خرداد سال آینده اجرایی شود.

شهرتی‌فر خاطر نشان کرد: همه نکته نظرات صاحب نظران باید بررسی شود و با زمینه‌سازی لازم وارد اجرا شویم.

وی با اشاره به پیشینه شهرت آب و هوای تبریز در گذشته، گفت امروز متاسفانه به علت زندگی ماشینی چنین چیزی وجود ندارد.

فرماندار تبریز تصریح کرد: به هر حال با این مشکل روبه رو هستیم و این راه حل نهایی نیست و به عنوان مسکن است و چاره‌ای جز اجرای این طرح نیست و دوستانی که مخالف اجرای این طرح هستند می‌توانند راه حل‌های نوینی را ارائه دهند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول