اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا خبر داد

اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر آستارا

فرماندار آستارا گفت: برای آبرسانی و اجرای شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب مسکن مهر آستارا تاکنون بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است.

اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر آستارا اظهار کرد: در راستای آبرسانی و اجرای شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب مسکن مهر آستارا تاکنون بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی  افزود: به منظور تأمین نیاز آبی جمعیت مشمول طرح مسکن مهر، 2 هزار متر لوله‌گذاری آب و 600 متر لوله‌گذاری فاضلاب  انجام شده است.

این مسئول اعتبار مورد نیاز برای نصب پکیج تصفیه فاضلاب در این پروژه را 550 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای نصب پکیج تصفیه فاضلاب در مجتمع معلولان و 900 واحدی در فاز نخست برنامه‌ریزی شده که با تأمین اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

به گفته وی، برای ادامه و تکمیل پروژه مسکن مهر معلولان، تسریع در تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی برای پیشرفت عملیات اجرایی پروژه بسیار حائز اهمیت است.

اسدپور خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌برداری از مجتمع 192 واحدی در ایام مبارک دهه فجر، نسبت به تخصیص مبلغ 2 هزار و 400 میلیون ریال از محل مصوبات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای خرید و نصب پکیج تصفیه فاضلاب اقدام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول