اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

آزادسازی 48 هکتار از زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی زنجان

مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به وجود زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: طی دو سال گذشته 48 هکتار از این زمین‌ها آزادسازی شده‌اند.

آزادسازی 48 هکتار از زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی شنبه شب در مراسم تودیع خود و معارفه مدیر عامل جدید شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: 630 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند.

وی میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی استان زنجان را 13 هزار و 420 شغل اعلام کرد.

مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان زنجان از واگذاری همه شهرک‌های صنعتی استان زنجان به صنعتگران اشاره و تصریح کرد: از بین شهرک‌های صنعتی فقط انگوران پیشرفت 35 درصدی دارد.

این مسئول با بیان اعتبار لازم برای تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان زنجان تامین نشده، ادامه داد: بخش دولتی منابع مورد نیاز را برای این اقدامات تامین نکرده است.

اصحابی تکمیل سایت بانوان را از جمله اقدامات دوران مدیریت خود در شهرک‌های صنعتی استان زنجان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 40 واحد از این مجموعه در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اشتغال ایجاد شده در صورت تکمیل سایت بانوان شهرک صنعتی زنجان تاکید کرد: این اقدام نقش مهمی در اشتغال بانوان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تصویب احداث شهرک صنعتی در انگوران و طارم خاطرنشان کرد: این دو شهرک در مناطق محروم استان احداث می‌شوند.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای رساندن مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان زنجان به گوش مسئولان اشاره کرد و افزود: این اقدام با حضور در کمیسیون مربوط انجام شده است.

اصحابی تاکید کرد: اگر خواهان ایجاد اشتغال پایدار در کشور هستیم باید از فعالیت شهرک‌های صنعتی حمایت شود.

مدیر عامل سابق شرکت شهرک صنعتی استان زنجان از دریافت موافقت نهایی برای احداث یک شهرک در غرب استان زنجان خبر داد و گفت: احداث این شهرک 15 هکتاری طی یک هفته آینده آغاز می‌شود کار توازن توسعه را موجب خواهد شد.

وی با اشاره به وجود زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان متذکر شد: طی دوران مدیریت من 48 هکتار از این زمین‌ها آزاد سازی شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه هر چه در توان داشته در دوران مدیریتش انجام داده، ادامه مسیر نیازمند حمایت است.

انتهای پیام/73004/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول