اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

صنایع کوچک از ظرفیت‌های صنعتی استان زنجان است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری زنجان صنایع کوچک را از ظرفیت‌های صنعتی این استان عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زیر ساخت‌ها به توسعه صنعتی استان کمک می‌کند.

صنایع کوچک از ظرفیت‌های صنعتی استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کریم حسین‌خانی شامگاه شنبه در مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود در تامین منابع توسط دولت اظهار داشت: این عدم توانایی دلایل مختلفی دارد.

وی جذب سرمایه‌های بخش خصوصی را از راه‌کارهای حل مشکلات کنونی در بخش اقتصاد دانست و اضافه کرد: جذب امکانات بخش خصوصی از راهکارهای حل این مشکلات محسوب می‌شود که ناگزیر از حرکت به سمت آن هستیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری زنجان با بیان اینکه دولت نمی‌تواند به صورت مستقیم در امور سرمایه‌گذاری کند، تصریح کرد: تسهیل صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری از راهکارهای کمک به جذب سرمایه‌گذاری توسط دولت است.

این مسئول جذب سرمایه از خارج کشور را از دیگر راه‌های حل‌ مشکلات موجود در عرصه سرمایه‌گذاری اعلام کرد.

حسین‌خانی به ظرفیت‌های مناسب زنجان در جذب سرمایه اشاره کرد و ابراز داشت: زنجان ثابت کرده است که ظرفیت و توان جذب سرمایه از خارج کشور را دارد کما اینکه در چند سال گذشته موفق به جذب سرمایه‌هایی از دو کشور ترکیه و چین شده است.

وی صنایع کوچک را از دیگر ظرفیت‌های صنعتی استان زنجان عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زیر ساخت‌ها به توسعه صنعتی استان کمک می‌کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به اقداماتی در واگذاری زمین و استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: عدم فراهم شدن زیر ساخت‌ها به این اقدامات آسیب وارد می‌کند.

این مسئول بر نقش تامین زیر ساخت‌ها در جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذار منوط به فراهم بودن زیر ساخت‌ها است و در واقع یکی از عوامل اصلی در ترغیب حضور سرمایه‌گذار محسوب می‌شود.

حسین‌خانی عدم تغییرات کاربری در زمین‌های شهرک‌های صنعتی ایجاد شده در استان زنجان را از دیگر مشکلات موجود در این حوزه اعلام و ابراز داشت: این بی‌دقتی‌ها در مراحل نخست واگذاری زمین مشکلاتی را در مرحله کنونی برای فعالان صنعت موجب شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول