اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

مدیران شهرک‌های صنعتی مطالبات را عنوان کنند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مطالبات شهرک‌‏های صنعتی توسط مدیران شهرک‏‌های صنعتی باید عنوان شود و شهرک‏‌ها هم در چارچوب مقررات خود حرکت کنند.

مدیران شهرک‌های صنعتی مطالبات را عنوان کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری ظهر امروز در جلسه کارگروه صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه بیان داشت: اعضای این جلسه، نیازی به دعوت‏نامه ندارند و اعضای کارگروه ثابت است و همواره باید در جلسات حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: در جلساتی که برای طرح مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی تشکیل می‏‌شود، اعضا باید تا زمانی که این مشکلات برطرف شود، در جلسات حضور داشته باشند تا با بیان بحث‏‌های تکمیلی‏‌تر به نتیجه بهتری برسیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: باید با دقت و کیفیت مناسبی برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش کنیم و کارخانه‏‌ها به زودی فعالیت‌شان را آغاز کنند و بتوانند سرمایه خود را در زمان معینی به نقدینگی تبدیل کنند.

مهری افزود: کارخانه تامین ماسه و ریخته‌‏گری شهرستان فیروزکوه اقدامات مناسبی را در چند سال فعالیت خود برای مطلوب ساختن شرایط اقتصادی شهروندان انجام داده است.

وی تصریح کرد: اکنون با توجیهات اقتصادی که مسئولان کارخانه تامین ماسه و ریخته‌‏گری شهرستان فیروزکوه برای خودشان دارند و مشکل آلایندگی که برای شهر به دنبال دارد، به محل دیگری منتقل شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امیدواریم مراحل این کار سریع‏تر دنبال شود و به نتیجه مطلوب خود در زمان معینی برسد.

مهری بیان داشت: مشاوری که از کارخانه تامین ماسه و ریخته‌‏گری شهرستان فیروزکوه، برای ارائه گزارش تا این مرحله از کار انتخاب شد، مورد تایید شهرداری هم هست.

وی تصریح کرد: زمان لحاظ شده برای ارائه گزارش‌‏ها، برنامه‏‌ریزی و طراحی‏‌هایی که مشاور برای تفکیک زمین جدید کارخانه انجام داده، تا پایان بهمن ماه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: اساسی و ضروری‏‌ترین نیازهای پیش روی واحدهای تولیدی باید در فیروزکوه مورد توجه قرار گیرد و در تسریع رفع آن تلاش شود.

مهری خاطرنشان کرد: مطالبات شهرک‏‌های صنعتی توسط مدیران شهرک‏‌های صنعتی باید عنوان شود و شهرک‏‌ها هم در چارچوب مقررات خود حرکت کنند و در این بین، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه نیز بر این واحدها نظارت کامل داشته باشد.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول