اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ملایر خبر داد

فعالیت 7 شهرک و ناحیه صنعتی در ملایر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از فعالیت هفت شهرک و ناحیه صنعتی در ملایر خبر داد.

فعالیت 7 شهرک و ناحیه صنعتی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر داریوش صفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان ملایر اظهار داشت: ملایر در حال حاضر بعد از شهرستان همدان رتبه دوم واحدهای صنعتی فعال استان را دارد.

وی از فعالیت هفت شهرک و ناحیه صنعتی و شهرک خصوصی در ملایر خبر داد و افزود: این شهرک‌ها شامل شهرک صنعتی شوشاب، شهرک صنعتی شماره 2 حاجی‌‌آباد، ناحیه صنعتی سهند، شهرک خصوصی جعفری و ناحیه صنعتی سامن است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ابراز داشت: شهرک صنعتی امام رضا(ع) و شهرک خصوصی چوب‌کار زاگراس نیز در دست اجرا است.

وی به طرح‌های صنعتی در دست اجرا در شهرستان ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: این طرح‌ها شامل شرکت فروسلیس غرب پارس، شرکت بافتسان و فاز دوم شرکت ذوب آهن آلیاژی جعفری است.

صفاری از فعالیت 22 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از 190 میلیارد تومان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: 2 هزار و 369 نفر در این واحدها مشغول فعالیت هستند.

این مسئول از صدور پنج فقره پروانه بهره‌برداری و میزان سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 320 میلیون تومان در 9 ماه امسال خبر داد و افزود: این واحدها برای 56 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ابراز داشت: شهرستان ملایر در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری، به ترتیب 11 و هشت درصد سهم استان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 271 پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از 282 میلیارد تومان در ملایر فعال است که برای 5 هزار و 597 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/89013/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول