اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی باید با بهترین کیفیت ساخته شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهره‌برداری صحیح و افزایش مشارکت و حضور صنعتگران در شهرک‌های صنعتی باید زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی با بهترین کیفیت ساخته و واگذار شود.

زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی باید با بهترین کیفیت ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، ابوالقاسم جراره در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس اظهار داشت: اگر قرار است اشتغالزایی در کشور اتفاق بیفتد باید در بخش تولید باشد.

وی افزود: برای بهره‌برداری صحیح و افزایش مشارکت و حضور صنعتگران در شهرک‌های صنعتی باید زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی با بهترین کیفیت ساخته و واگذار شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر، قشم و ابوموسی گفت: تفاوت سرمایه‌گذاری در صنایع بالا دستی با میان دستی و پایین دستی در این است که با حداقل سرمایه اشتغالزایی بیشتری ایجاد شده و از طرفی از خروج مواد اولیه و خام به خارج از کشور جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: می‌شود با همفکری با صنعتگران، مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های متولی مشکلات موجود در عرصه سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی را کم و سرمایه‌های خرد را به این سمت در راستای افزایش اشتغالزایی و تولید سوق داد.

در ادامه بهمن غلام‌پور مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان با اشاره به مشکلات موجود در شهرک صنعتی شماره یک، گفت: با رایزنی‌های انجام شده برای اصلاح زیرساخت‌های شبکه آب شهرک صنعتی با آب و فاضلاب استان رایزنی‌هایی انجام شده و با اختصاص اعتبار مورد نیاز انجام می‌پذیرد.

وی افزود: در خصوص فضای سبز و ساماندهی شرکت‌هایی که دارای بدهی و در اختیار بانک هستند رایزنی‌هایی برای رفع مشکل‌های موجود انجام شده است.

انتهای پیام/2310/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول