اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان معرفی شد

ناصر صیدی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم معارفه و تودیع مدیران عامل جدید و سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان شامگاه شنبه با حضور مسئولان استان زنجان و وزارت متبوع برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان در اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد و سالن محل برگزاری جلسه مملو از جمعیت بود.

گفتنی است مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان زنجان که قبل از این سمت، مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) بود به شغلی در همین رابطه بازگشته است چنانکه رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خواهان توجه وی در این سمت به صنعت شد.

اما ناصر صیدی مدیرعامل جدید شهرک‌های صنعتی استان زنجان که سابقه طولانی در این شهرک دارد در حال حاضر عضو شورای شهر زنجان است و به عنوان نفر نخست وارد این شورا شده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان با حضور اغلب مدیران استانی برگزار شد که در این میان حضور اعضای شورای شهر زنجان و شهردار زنجان بسیار چشمگیر بود.

بر خلاف برنامه ارائه شده به خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم حضور نداشتند و در این میان حسین‌خانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل به نمایندگی از استاندار حضور داشته و سخنرانی نیز کرد.

شایان ذکر است، استاندار زنجان و یا نمایندگان مجلس اغلب در این مراسم‌های تودیع و معارفه حضور پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/73004/ل10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول