اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

آموزش قالیبافی برای خانواده‌های زیرپوشش خانه کارگر آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف خانه کارگر استان تلاش برای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش است، که در این‌راستا آموزش قالیبافی ارائه می‌شود.

آموزش قالیبافی برای خانواده‌های زیرپوشش خانه کارگر آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه خانواده‌های زیرپوشش از نظر اقتصادی توانمند شوند در رشته‌های مختلف از جمله قالیبافی، کامپیوتر، زبان و ... دوره‌های آموزشی در سطح بالایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شکل مستقیم کلاس‌های آموزشی توسط خانه کارگر و در محل ساختمان اداری این مجموعه برپا می‌شود، ادامه داد: در شیوه غیرمستقیم علاقه‌مندان در کلاس‌ آموزشی مجتمع‌های مهارتی طرف قرارداد با خانه کارگر شرکت کرده و برای ارتقای توانایی‌های خود اهتمام می‌کنند.

این فعال جامعه کارگری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در زمینه آموزش قالیبافی با مجتمع‌های آموزشی مطرح استان برای ارائه خدمات با تخفیف 10 تا 50 درصد قرارداد منعقد شده است، افزود: در این مجتمع‌ها آموزش قالیبافی با جدیدترین متد در کوتاه‌ترین زمان با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی با اشاره به تخفیف 10 درصدی در فروش مصالح و ارائه خدمات مربوط به فرش، بیان داشت: اعضای خانه کارگر برای بهره‌مند شدن از این خدمات باید از واحد امور اعضای این مجموعه معرفی‌نامه دریافت کرده و به مجتمع‌های آموزشی فوق ارائه دهند.

صادقی با اظهار به سایر خدمات این مجموعه آموزشی، خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها از گالری نخ و نقشه، تابلوفرش‌های متنوع برخوردار بوده، فروش دار قالی مصالح بافت تابلو فرش و سفارش بافت فرش در این مجموعه‌ها انجام می‌گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی بر ضرورت تلاش برای رفع نیازهای اقتصادی اقشار مختلف جامعه به ویژه طبقه کم‌برخوردار تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نماینده‌های مجلس و سازمان‌های مردم‌نهاد باید مقابل طبقه کارگری جامعه در عمل نه در شعار و به صورت لفظی احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول