اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران مطرح کرد

عدم توجه مسئولان ورزش مازندران به ورزش کارگری

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران عدم توجه سازمان ورزش استان به جامعه کارگری، کمبود اعتبارات، عدم تامین اعتبار مورد نیاز از سوی وزارتخانه متبوع را از مشکلات ورزش کارگری منطقه دانست.

عدم توجه مسئولان ورزش مازندران به ورزش کارگری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جلسه هم‌اندیشی مسولان و انجمن هیئت‌های ورزشی کارگری با حضور معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون و کار مازندران برگزار شد.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران در این مراسم بیان داشت: برای ایجاد و توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین کارگران و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید همه بکوشیم.

علی دزایی‌پور با اشاره به مشکلات عدیده هیئت ورزش کارگران و عدم توجه سازمان ورزش استان به این جامعه زحمتکش و عدم اعزام نماینده برای حضور در این جلسه علی‌رغم دعوت رسمی و همچنین کمبود اعتبارات، عدم تامین هیچ هزینه و بودجه‌ای از سوی وزارت‌خانه مطبوع از اهمیت اشاعه ورزش در بین کارگران که از نیازهای اساسی این قشر در کنار تلاش خستگی‌ناپذیرشان است، مطالبی را عنوان کرد.

وی گفت: با ارائه برنامه‌های زیرساختی و زیربنایی در رشته‌های ورزشی و ایجاد شناسنامه ورزشی برای هر یک از ورزشکاران کارگر با اجرای همایش‌های ورزشی، آموزشی در سطوح شهر، استان و نهایتا گزینش تیم منتخب کارگری برای اعزام به مسابقات کشوری و انعکاس اقدامات انجام شده به نحو مطلوب باید اقدامات لازم را نهادینه کنیم.

دزایی‌پور نیاز به شتاب بیشتر برای توسعه و تجهیز امکانات با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری بحث‌های مختلف حمایتی و مدیریتی را به این بخش‌ها لازم دانست و آن را در حیطه وظایف مسئولان هیئت‌ها برای جذب مدیران شرکت‌ها و واحدهای فعال تولیدی برای جذب اسپانسر تیم‌های ورزشی و توجه هرچه بیشتر به امر سلامتی و تربیت جسمی و روحی ورزشکاران کارگر اعلام کرد.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران بیان داشت: هیئت ورزش کارگران استان برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین آحاد کارگری با همکاری مسئولان ورزش واحدهای کارگری درباره رفع موانع و مشکلات، این نیاز وجود دارد تا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با مدیران واحدهای تولیدی، کارخانجات، شرکت‌ها و کارفرمایان جلسه‌ای برگزار و راهکارهای بهینه‌ای از طریق مراجع قانونی و پیگیری و اجرای تبصره دو ماده 38 مالیاتی برای از میان برداشتن برخی از موانع و مشکلات ورزش کارگری اقدام کند.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول