اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

عمر مفید رژیم صهیونیستی تمام شده است

امام جمعه لامرد گفت: عمر 60 ساله اسرائیل رو به پایان می‌رود و می‌توان گفت که عمر مفید آن تمام شده است.

عمر مفید رژیم صهیونیستی تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه لامرد که در مصلی الغدیر مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت: در ایام زمستان وضعیت حجاب و عفاف بهتر می‌شود اما یک نفر با بدحجابی خود در یک مکان می‌تواند اثرات منفی بگذارد.

خطیب جمعه لامرد افزود: موضوع حجاب و عفاف تنها اختصاص به زن ندارد بلکه به مرد ارتباط دارد و باید از لباس چسبنده و تنگ در پوشش دوری شود. خانواده‌ها باید از ایام کودکی فرزندان خود را به حجاب و عفاف کامل عادت دهند.

هاشمی شهیدی در مورد هفته پاک نیز ادامه داد: هوای لامرد در حالت عادی خوب است اما در برخی مواقع آلاینده‌ها به هوای این شهرستان ورود پیدا می‌کنند.

امام جمعه لامرد در همین زمینه متذکر شد: نباید با حضور در طبیعت زباله‌ها رها شود و مردم باید در حفظ بوستان‌ها و اماکن تفریحی تلاش کنند چراکه همگی نیازمند طبیعتی تمیز و زیبا هستیم.

وی در ادامه سخنان با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی کشور ما جوان بود اذعان داشت: امروز نیروی جوان باید جایگزین دیگران شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد خطاب به خانواده‌ها تصریح کرد: کوشش شود خانواد‌ه‌‌ها حداقل دو پسر و دو دختر داشته باشند تا تعداد جوان در کشور افزایش یابد.

هاشمی شهیدی با اشاره به آخرین تحولات در سوریه ابراز داشت: جنایت‌هایی که امروز در سوریه رخ می‌دهد در تاریخ وجود نداشته است که همچنان ادامه دارد. استکبار جهانی و کشورهای غربی در تلاش هستند که رژیم غاصب صهیونیستی همچنان بماند اما عمر 60 ساله اسرائیل رو به پایان می‌رود و می‌توان گفت که عمر مفید آن تمام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی نیز بیان داشت: ما کشوری داریم که بیش از دو قرن بیگانگان در آن دخالت داشته‌اند و باید در دهه فجر مسائل انقلاب زنده شود و به برگزاری یک سخنرانی و یک راهپیمایی بسنده نشود و افراد تحلیل‌گر این دهه را برای مردم به خوبی تحلیل و بیان کنند.

هاشمی شهیدی خاطرنشان کرد: انقلاب ما موجب شد که سلطه‌پذیر نباشیم و موضوع غنی‌سازی هسته‌ای نیز حق ماست و از حق خود کوتاه نمی‌آییم. در مسائل فرهنگی کشور مشکل داریم و باید تلاش کنیم به جایگاه اصلی خود در این زمینه برسیم که در آن نقش خانواده‌‌ها بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول