اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

اختلاف میان مسلمانان منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را تامین می‌کند

امام جمعه زنجان با تاکید بر وحدت مسلمانان گفت: اختلاف میان مسلمانان موجب تامین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود.

اختلاف میان مسلمانان منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک فرا رسیدن ماه بهمن اظهار داشت: ماه بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی و یادآور خاطرات و حوادث افتخارآفرین برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در بهمن 57 به رهبری امام راحل در مقابل رژیم ستمشاهی به پیروزی رسیدند، افزود: مردم با حضور خود در صحنه‌ها موجبات پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب پس از پیروزی انقلاب در بهمن 57 توطئه‌های مختلفی را علیه نظام تدارک دیدند، افزود: دشمنان تلاش داشتند با توطئه‌های مختلف نظام نوپای اسلامی را از پای بیاندازند.

این مسئول تحمیل هشت سال جنگ علیه کشورمان را از جمله توطئه‌های دشمنان نظام علیه کشورمان برشمرد و گفت: با حضور مردم در صحنه‌ها دشمنان هرگز به خواسته خود نرسیدند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر وحدت و همدلی مسلمانان ادامه داد: دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان در صدد رسیدن به اهداف خود هستند.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم در بین همه مسلمانان وحدت و همدلی حاکم شود، ادامه داد: مهمترین تهدیدی که امروز جهان اسلام را تهدید می‌کند، تفرقه و اختلاف است که باید از آن به شدت پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه هر گونه اقدامی در راستای از بین بردن اتحاد مسلمانان محکوم است، گفت: هر اقدامی که به تفرقه بین مسلمانان دامن بزند، در راستای اهداف و سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

این مسئول افزود: هر نوع جنگی در میان مسلمانان تامین کننده منافع دشمنان است و هر نوع اختلافی میان مسلمانان بازی در زمین دشمن است که باید از آن دوری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان باید بیشتر به مشترکات خود تاکید کنند، گفت: تاکید بر مشترکات زمینه وحدت و جلوگیری کننده از نفاق و تفرقه و اختلاف است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه باید فرهنگ صدقه، زکات و خمس در جامعه گسترش یابد، تصریح کرد: گسترش فرهنگ صدقه موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/2308/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول