اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان مطرح کرد

آمادگی موشک‌های شهاب 3 برای هدف قرار دادن اسرائیل و پایگاههای آمریکا

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به رویکرد آمریکا‌یی‌ها مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی گفت: موشک‌های شهاب 3 ایران برای هدف قرار دادن قلب آمریکا و اسرائیل آماده است.

آمادگی موشک‌های شهاب 3 برای هدف قرار دادن اسرائیل و پایگاههای آمریکا

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مذاکرات ژنو اظهار داشت: نرمش قهرمانانه و مانور قهرمانانه دو جمله اساسی مطروحه از سوی مقام معظم رهبری بود که باید در مذاکرات مورد توجه قرار می‌گرفت.

وی گفت: مانور هنرمندانه به معنای حفظ اصول با استفاده از روش‌ها و تاکتیک‌ها برای غلبه بر دشمن است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه نباید به هیچ عنوان از اصول خود عقب‌نشینی کنیم، افزود: تیم مذاکره‌کننده باید نسبت به این مهم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک بازه زمانی 6 ماهه برای انجام توافقات در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: توافق نهایی باید همراه با نرمش قهرمانانه و مانور هنرمندانه باشد.

ابوحمزه با بیان اینکه امیدواریم تیم مذاکره‌کننده وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، افزود: آمریکا و گروه اروپایی تا به امروز نشان داده‌اند که طبق فرموده رهبری، قابل اعتماد نیستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت پیش رو ادامه روند مذاکرات چه لزومی دارد بیان داشت: ادامه دادن این روند به دلیل همان نرمش قهرمانانه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: آمریکا و غرب، یک جنگ روانی علیه ایران به راه انداخته بودند که با وارد شدن ایران به مذاکرات، این موضوع دچار شکاف و جدایی شد.

وی با اشاره به رویکرد آمریکا‌یی‌ها مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی گفت: تبعات کوچکترین عملکرد خارج از عقلانیت توسط آمریکا را در خلیج فارس نشان خواهیم داد.

ابوحمزه ابراز داشت: موشک‌های شهاب 3 ایران برای هدف قرار دادن اسرائیل و پایگاههای آمریکا آماده است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول