اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کمیته‌های ستاد دهه فجر

برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر کوهبنان اعلام شد

برنامه‌های گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در کوهبنان با حضور کمیته‌های ستاد دهه فجر این شهرستان اعلام شد.

برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر کوهبنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان عصر امروز در ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر از ماه صفر خارج شده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که زمینه شادمانی بیشتر مردم و مسافران را فراهم کند.

وی تأکید کرد: در حالی به استقبال جشن‌های پیروزی انقلاب می‌رویم که عزت و قدرت ایران اسلامی در دنیا چند برابر شده و بسیاری از حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی در کشورهای مختلف به برکت انقلاب اسلامی آغاز شده و زمینه نابودی بسیاری از دیکتاتورها و حاکمان جبار را فراهم کرده است.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب متعلق به گروه و اشخاص خاصی نیست و همان‌طور که مردم در پیروزی انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند برای بقا و حفظ آن نیز باید به صورت خودجوش نسبت به برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اقدام کنند.

وی ادامه داد: مردم بام فرهنگی استان کرمان همگام با سایر مردم ایران اسلامی در طول چندین سال گذشته در تمام مناسبت‌ها و ایام‌الله حضوری گسترده و فعال داشته‌اند و امسال نیز به بهترین نحو در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب حضوری فعال و پررنگ دارند.

صالح‌نیا از تشکیل کمیته‌های دهه فجر این شهرستان خبر داد و افزود: تمام اعضای ستاد دهه فجر باید در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد نظر داشته باشند.

به گزارش فارس، در این جلسه نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ارائه مقاله در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری جام ورزشی کارگری، برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب، نمایش فیلم در شب‌های ایام‌الله دهه فجر، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کوهبنان اعلام شد.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول