اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

حضور پرشور جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمدی در دهه فجر 92

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حضور پرشور جامعه زنان استان در دهه فجر امسال تاکید کرد.

حضور پرشور جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمدی در دهه فجر 92

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تهنیت پیش‌رو بودن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امروز در بحث جنگ نرم دشمنان برای رسیدن به منافع خود تلاش می‌کنند و امروز برای تبیین ایدئولوژی هر کشوری ابزارهای خاص خود را دارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زنان نقش موثر و بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند، گفت: با وجود نقش‌آفرینی جامعه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت حضور زنان هم‌استانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ‌ماه مهم و ضروری است.

این مسئول استانی بر ضرورت همکاری همه‌جانبه نهادها و دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: کلیه مسئولان و نهادها باید بسیج شوند تا برنامه‌های در خور شانی در ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار شود.

محمدی با بیان اینکه جامعه زنان دارای مشکلاتی هستند، ادامه داد: با تهیه بانک جامع اطلاعات بانوان نخبه در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان در بررسی و ساماندهی هرچه بیشتر و بهتر برنامه‌ها و مشکلات زنان موثر باشد.

وی تنها راه رسیدن به توسعه کهگیلویه و بویراحمد را هم‌افزایی افکار عمومی عنوان کرد و گفت: با همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولان و حضور پرشور جامعه زنان می‌توان در توسعه و آبادانی استان حرکت کرد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سعی داریم نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، گفت: زنان همواره در بخش‌های مختلفی از جمله حوزه دانشگاه، حفظ قرآن و دیگر مسائل پیشروتر از آقایان بودند که این مهم باید تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: حضور پرشور بانوان در سنوات گذشته  ایام‌الله دهه‌فجر کهگیلویه و بویراحمد زبانزد خاص و عام بوده که انتظار می‌رود امسال نیز همچون سنوات گذشته حضور پرشوری در برنامه‌های اجرایی دهه فجر استان داشته باشند.

محمدی یادآور شد: در صورت آمادگی در مراسم 22 بهمن‌ از سخنرانی بانوان در مراسم‌های دهه فجر در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/82011/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول