اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی جیرفت خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه فجر در مناطق روستایی و عشایرنشین جیرفت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در روستاها، بخش‌ها و مناطق عشایری شهرستان هم برنامه‌های خوبی برگزار شود.

برگزاری جشن‌های دهه فجر در مناطق روستایی و عشایرنشین جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان تا دوشنبه هفته آینده برنامه‌های نهایی خود را به این ستاد اعلام می‌کنند تا در اجرای برنامه‌های این ایام موازی‌کاری نباشد.

وی ابراز داشت: در برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری طوری برنامه‌ریزی شده است که در روستاها، بخش‌ها و مناطق عشایری هم برنامه‌های خوبی برگزار شود و این بحث در دستور کار همه کمیته‌ها است و کمیته‌های برتر در پایان تجلیل می‌شوند.

احمد مجیدی رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: طی این ایام مسابقات مختلف بوکس، کشتی، شطرنج و ...، همایش پیاده‌روی در بخش اسماعیلی، مسابقات والیبال جنوب استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان و ... در این ایام در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

شفیقه شفیعی عضو شورای اسلامی شهر در این جلسه اظهار داشت: بانوان همیشه در همه برنامه‌ها حضور همه جانبه داشتند و در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر سال جاری در جیرفت نیز برنامه‌ریزی‌هایی توسط کمیته بانوان دهه فجر در این راستا صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های مختلف هنری و ورزشی در این ایام در دستور کار این کمیته قرار دارد و نشست‌های سبک زندگی نیز در تمام 10 روز دهه مبارک فجر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

دادخدا امینی‌روش نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: گفتمان‌های دینی با موضوع دهه فجر، محافل انس با قرآن در بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت، جشن جوان و خودباوری، همایش منزلت زن و خانواده نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول