اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

123/ فجر انقلاب

8 یادمان شهدای روستایی آستارا در دهه فجر رونمایی می‌شود

معاون عمرانی فرماندار آستارا گفت: هشت یادمان شهدا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق روستایی آستارا رونمایی می‌شود.

8 یادمان شهدای روستایی آستارا در دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد کرم‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: امسال پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف همزمان با دهه فجر در آستارا افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح سه پروژه ماهیان سردآبی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستارا اشاره کرد و افزود: تعداد 28 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 61 میلیون و 400 هزار تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کرم‌زادگان با بیان اینکه چهار پروژه راه‌وشهرسازی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستارا افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح 192 واحد مسکونی معلولان آستارا از جمله پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است.

معاون عمرانی فرماندار آستارا از رونمایی از هشت یادمان شهدا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ساماندهی مزار شهدای آستارا به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح سردخانه 2 هزار تنی همزمان با دهه فجر در آستارا، خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان تسهیلات برای احداث سردخانه مذکور پرداخت شده ضمن اینکه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان آورده سرمایه‌گذار است.

کرم‌زادگان افتتاح 9 پروژه برق‌رسانی و پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستارا عنوان کرد.

معاون عمرانی فرماندار آستارا شاخص بهره‌مندی از گاز طبیعی مردم در این شهرستان را 94 درصد اعلام کرد و افزود: حوزه شهری آستارا صد درصد از آب شرب برخوردار است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آستارا تشکیل شده است، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستارا اجرا می‌شود.

کرم‌زادگان در ادامه از صادرات 99 میلیون دلاری محصولات کشاورزی در مدت هشت ماهه امسال از آستارا خبر داد.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول