اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/8

حسینی: هدف کمیته دانشجویی ایجاد نشاط دانشجویی در دهه مبارک فجر است

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

حسینی: هدف کمیته دانشجویی ایجاد نشاط دانشجویی در دهه مبارک فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که به حق معجزه بزرگ تاریخ معاصر شناخته می‌شود، قرار داریم؛ انقلابی که بر پایه سه رکن اساسی توحید‌مداری، ‌مشارکت مردمی و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: دانشگاهیان ایران اسلامی اعم از دانشجویان، اساتید، تشکل‌های دانشجویی و کارمندان، همواره نشان دادند رسالت اصلی خود را ایجاد جبهه علمی و فرهنگی در مقابله با تهاجم همه‌جانبه دشمنان، بصیرت‌افزایی، تحقق آرمان‌های جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم، پرورش نخبگان علمی و فرهنگی و بسترسازی به منظور تاسیس دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی ـ ایرانی می‌د‌انند.

این مسئول تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بنیان‌گذار نظام و گلباران مزار پاک شهدا، برپایی نمایشگاه ارزشمند امام خمینی (ره) در سطح مراکز علمی و دانشگاه‌ها و دیدار جامعه دانشگاهی شهرستان با ائمه جمعه و بهره‌مندی از نصایح و فرمایشات ایشان را تعدادی از برنامه کمیته دانشجویی دانست.

وی با بیان اینکه دانشجویان همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن بودند، اضافه کرد: فراخوان آثار هنری استادان در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی، هماهنگی با بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی در خصوص برنامه‌های منسجم و مرتبط با این ایام و صدور بیانیه از سوی جامعه دانشگاهی از دیگر اقدامات دانشجویی ستاد دهه فجر است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا اظهار داشت: نصب اطلاعیه‌های امام خمینی (ره)، ایثارگری‌ها و رشادت‌های مبارزان انقلاب اسلامی در سال‌های انقلاب با همکاری بسیج دانشجویی،تبلیغات گسترده و مناسب در سطح شهرستان از سوی مراکز دانشگاهی و تهیه بروشور مرتبط با ایام فجر انقلاب و توزیع در راهپیمایی و نماز جمعه نیز برای این ایام مبارک طراحی شده است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب عفاف و حجاب اثر حجت‌الاسلام محمودی با تخفیف 50 درصد برای خریداران کتاب به‌ مناسبت روز سبک زندگی اسلامی و منزلت زن و تحکیم خانواده از سوی دانشگاه آزاد و اهدای هدایای نفیسی به 12 نفر را نیز از اقدامات فرهنگی مرتبط با ترویج فرهنگ مطالعه دانست.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: فراخوان هنری در ارتباط با ارسال بهترین عکس از روز راهپیمایی 22 بهمن شهرستان با اهدای جوایز نفیس به پنج نفر از برندگان، تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا شهرستان ورامین ـ پیشوا و تهیه 10 هدیه و اهدای آن به خانواده‌های آنها و برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و معرفی افراد برتر برای ارائه گواهی معتبر دوره از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز برای ایام مذکور در نظر گرفته شده است.

وی حضور پر رنگ و باشکوه مجموعه‌های دانشگاهی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ارسال پیامک‌های بزرگداشت این ایام از تاریخ 12 تا 22 بهمن و برگزاری دوره طرح ضیافت دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان و اعضای هیئت علمی با همکاری نهاد رهبری در منطقه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های کمیته دانشجویی برشمرد.

انتهای پیام/2462/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول