اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر خبر داد

برگزاری مسابقه «مسجد پایگاه انقلاب » در دهه فجر

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر از برگزاری مسابقه «مسجد پایگاه انقلاب » در دهه فجر خبر داد.

برگزاری مسابقه «مسجد پایگاه انقلاب » در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم، اظهار کرد: کمیته مساجد برای استفاده از ظرفیت مساجد در تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال نکات انقلاب به مردم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نخستین گام استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه و شناسایی کسانی که از قم می‌توانند به مناطق محروم و مرزی بروند است گفت: شبهاتی وجود دارد که جوانان ما را مورد تاثیر قرار می‌دهد و روحانیت باید در این بخش نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گفت: موضوع دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از کسانی که زندگی خود را در این راه قرار داده‌اند از برنامه‌های مهم ستاد است.

ارباب سلیمانی با بیان اینکه در بسیاری از استان ها برنامه «10 شب، 10مسجد» برگزار می‌شود گفت: مساجد تهران مجموعه‌ای با عنوان «آخرین دستاوردهای انقلاب اسلامی » را فراهم کرده‌اند که سخنرانان از آن می‌توانند به عنوان منبع استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه «مسجد پایگاه انقلاب» یکی از مسابقاتی است که در این ایام در نظر گرفته شده است، گفت: برخی مساجد در ایام انقلاب نقش محوری داشتند و توجه به این مساجد و کسانی که خدمات ویژه‌ای انجام داده‌اند مد نظر قرار دارد.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر با بیان اینکه برخی مساجد، کانون‌های فرهنگی و کتابخانه‌ها در این ایام افتتاح می‌شوند، گفت: توجه ویژه به مناسبت‌های واقع شده در این دهه مانند ولادت امام حسن عسکری(ع) و وفات حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

ارباب سلیمانی در پایان ابراز داشت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، موسسه عمران مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مساجد و محلات و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام/2258/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول