اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه دهه فجر در وحدتیه

شهردار وحدتیه از اجرای 55 ویژه‌برنامه دهه فجر در وحدتیه خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه دهه فجر در وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحمید صفایی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری برای شهروندان امری لازم است و شهروندان در کنار فعالیت‌های روزمره باید در فعالیت‌های فرهنگی نیز مشارکت کنند.

وی افزود: در وحدتیه طی چند سال اخیر همواره شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و دینی بوده‌ایم که انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

شهردار وحدتیه با اشاره به اهمیت مشارکت مسئولان و مردم در برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر یک مقطع حساس و مهم در تاریخ ایران است و تبیین دستاوردهای این ایام برای نسل جوان امری لازم است.

صفایی تصریح کرد: باید با معرفی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی، مردم را با گوشه‌ای از افتخارات نظام آشنا کنیم و همه مسئولان در این راستا موظف به فعالیت هستند.

شهردار وحدتیه از اجرای 55 ویژه‌برنامه دهه فجر در وحدتیه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف در دهه فجر برگزار خواهد شد.

صفایی تاکید کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمران شهری، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ... بخشی از این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: امسال چند پروژه زیربنایی و مهم در شهر وحدتیه اجرایی شده که تکمیل و راه‌اندازی آنها گامی در راستای پیشرفت این شهر به شمار می‌رود.

شهردار وحدتیه اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی و رضایتمندی شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول