اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه فجر کوهبنان با حضور پرشور مردم

فرماندار کوهبنان گفت: مردم کوهبنان امسال نیز در جشن‌های دهه فجر و مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند که با وحدت و همدلی در سایه ولایت در صحنه حضور دارند.

برگزاری جشن‌های دهه فجر کوهبنان با حضور پرشور مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر و برنامه‌های این ایام امروزه در فضای بین‌المللی و به عنوان یک مقوله توسعه امنیت ملی قابل اهمیت است.

وی ادامه داد: دشمن پس از شکست خوردن در جنگ سخت و دوران هشت ساله دفاع مقدس همچنین عدم موفقیت در جنگ نرم، امروز تمام توان خود را به کار گرفته و در جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد: در حالی‌ که بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها در حال شکل‌گیری است دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت در شبکه‌های وابسته به خود و خبرگزاری‌های مختلف قصد ایجاد اختلاف و ضربه زدن به انقلاب را دارد.

متقی ابراز داشت: اما مردم ایران اسلامی در بیعت خویش با حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان همیشه سرافراز تا آخرین قطره خون خود ثابت قدم هستند تا پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی به دست توانای رهبر متفکر و فرزانه انقلاب تقدیم صاحب اصلی این نظام شود.

وی بیان داشت: حمایت‌های مردمی و حضور گسترده آنان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف موجب افزایش قدرت اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌شود، در حالی که ما با حضور گسترده مردم در صحنه کمترین هزینه را صرف می‌کنیم.

فرماندار کوهبنان تأکید کرد: امروز در حساس‌ترین موقعیت تاریخی قرار گرفته‌ایم، لذا باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر و پررنگ کردن جشن‌های پیروزی انقلاب زمینه خفت و عقب‌نشینی دشمنان را فراهم کنیم.

متقی ابراز داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان کوهبنان به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام، شهیدان همیشه سرافراز و مقام معظم رهبری همراه و همگام با مردم ایران اسلامی در جشن‌های دهه فجر و مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند که مردم همچنان با وحدت و همدلی در سایه ولایت و رهبری در صحنه حضور دارند.

وی گفت: مراسم جشن در مساجد، روستاها و مراکز دهستان‌ها، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، تقدیر از اصناف فعال، اهدای خون، معاینه رایگان بیماران، آذین‌بندی معابر و میادین شهر، برگزاری جنگ شادی در محلات، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد و نشست پژوهشی دانشجویان بسیجی با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های دهه فجر کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول