اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی:

برنامه‌های دهه فجر در شأن انقلاب و ملت برگزار شود

سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی با اشاره به برکات نظام اسلامی، گفت: برنامه‌های دهه فجر در شأن انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر در شأن انقلاب و ملت برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، محمدرضا منصوریان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه مدیون برکات انقلاب اسلامی هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از سه دهه از عمر خود با وجود همه دشمنی‌های دشمنان نقش پر رنگی در معادلات جهانی دارد.

سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی با بیان اینکه تاثیرگذاری در عرصه‌های بین‌المللی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است، افزود: برنامه‌های دهه فجر در شأن انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزار شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های مختلف در ایام دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف مناسبتی در ماه بهمن با ایام دهه فجر مطابقت داشته باشد.

منصوریان با تاکید بر اینکه برنامه‌های مختلف ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی برای برنامه‌ریزی شهرستانی در اختیار فرمانداری قرار گیرد، گفت: بر طبق روزشمار دهه فجر برنامه‌های مختلفی با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی اجرایی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی با بیان اینکه سخنران و محل راهپیمایی 22 بهمن با مشورت از مسئولان تعیین می‌شود، افزود: در برنامه‌های مختلف دهه فجر منویات مقام معظم رهبری و حفظ وحدت ملی در اولویت قرار گیرد.

انتها ی پیام/86015/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول