اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر خبر داد

برگزاری برنامه «10 شب، 10 مسجد» در دهه فجر

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گفت: برگزاری مراسم و برنامه‌های مرتبط با دهه فجر در مساجد محوری مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در قالب برنامه «10 شب، 10 مسجد» در طول دهه فجر از مهم‌ترین اقدامات ستاد در ایام دهه فجر است.

برگزاری برنامه «10 شب، 10 مسجد» در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی عصر امروز در دیدار آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم اظهار کرد: این انقلاب با رهبری امام (ره) راه نوینی پیش روی مردم قرار داد.

وی با بیان اینکه این ستاد برای هماهنگی با حوزه علمیه و دیدار با مراجع و کسب رهنمود از این مراجع به قم آمده است گفت: یکی از اهداف ما دعوت از مبلغان برای حضور در مساجد مناطق محروم کشور برای تدوین اندیشه‌های امام (ره) و اهداف انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر با اشاره به اقدامات این ستاد در راستای بزرگداشت دهه فجر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مساجد و برگزاری نشست‌های تخصصی و گفتمان‌های مرتبط با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اقدامات این ستاد است.

وی با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی مراکز دینی فرهنگی در جوار مساجد از جمله کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه توسط ستاد گفت: برگزاری مراسم و برنامه‌های مرتبط با دهه فجر در مساجد محوری مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در قالب برنامه «10 شب، 10 مسجد» در طول دهه فجر از مهم‌ترین اقدامات ستاد در ایام دهه فجر است.

سلیمانی با اشاره به دیگر اقدامات ستاد در ایام دهه فجر تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات متنوع فرهنگی و هنر، برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد، تجدید میثاق اعضای کمیته مساجد با آرمان‌های مقدس امام (ره) در حرم مطهر امام خمینی(ره) و بیت قدیم امام (ره) در قم و خمین و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری در مساجد روستایی بخشی از فعالیت‌های این ستاد است.

انتهای پیام/2258/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول