اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

توزیع سبد کالایی کردستانی‌ها در ایام دهه فجر

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از توزیع سبد کالایی مردم استان همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

توزیع سبد کالایی کردستانی‌ها در ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسراری امشب در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان در سنندج اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک فجر شاهد فعالیت‌های خودجوش اصناف و بازاریان استان هستیم و در این ایام تخفیفات ویژه‌ای در صنوف پرتقاضا برای مردم در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین از اهدای سبد کالایی دولت به خانوارهای کردستانی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: اصناف و بازاریان همواره در صحنه‌های مختلف سیاسی نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند و در همین راستا نیز کمیته اصناف و بازاریان کردستان برنامه‌هایی را برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر پیش‌بینی کرده است.

اسراری خاطرنشان کرد: آذین‌بندی و چراغانی کردن سردرب بازار در این ایام با همکاری مجامع امور صنفی، برگزاری مراسم جشن انقلاب در یکی از مساجد بازار سنندج با حضور اصناف و بازاریان، تجلیل از اصناف نمونه و شهدای اصناف در ایام دهه فجر از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی افزود: بازدید از خانواده‌های شهدای اصناف و تخفیف ویژه 50 درصدی برای متقاضیان مجوزهای واحدهای تولیدی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

اسراری همچنین از افتتاح دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: کارخانه بستنی عسل و کارخانه نان‌آوران زاگرس دو طرح بزرگ صنعتی هستند که در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

مصطفی باغبانیان مسئول کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان نیز در این جلسه اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگری و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای کارگر، برگزاری مسابقات فجر در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان، تجلیل از کارگران نمونه، برپایی نمایشگاه فرهنگی و پخش سرودهای انقلابی در کارخانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان است.

سالار عرفانی‌نسب مسئول کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان دهه فجر استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: همگام با دیگر نقاط کشور و هم‌زمان با سالگرد ورود امام(ره) به کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه گلبانگ انقلاب درتمامی مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: در روز راهپیمایی 22 بهمن نیز 1357 دانش‌آموز کردستانی به اجرای سرود دسته ‌جمعی اقدام خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان همچنین از برگزاری 415 یادواره شهید دانش‌آموزی به یاد 415 دانش‌آموز شهید استان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری جشن ستارگان، تجلیل از 500 دانش‌آموز برتر کنکور سراسری، تجلیل از دانش‌آموزان ورزشکار و مدال‌آور، برگزاری همایش نقش بانوان در تداوم و شکل‌گیری انقلاب و افتتاح شش پروژه آموزشی به عنوان دیگر برنامه‌های این کمیته نام برد.

انتهای پیام/79006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول