اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فاروج خبر داد

اجرای افزون بر 100برنامه به مناسبت دهه فجر در فاروج

معاون فرماندار فاروج از اجرای افزون بر 100برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اجرای افزون بر 100برنامه به مناسبت دهه فجر در فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، محسن لعل قادری بعدازظهر امروز در نشست دهه فجر شهرستان گفت: افتتاح پروژه‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی ، مسابقات هنری، جشن وارثان انقلاب ، یادواره شهداء، شب شعر، گفتمان انقلاب، غبارروبی گلزار شهداء، ایثارگران و جانبازان از جمله این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به حضور مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف افزود: مردم فاروج همیشه وفاداری خود را به نظام اسلامی، رهبری و امام خمینی نشان داده‌اند.

معاون فرماندار فاروج گفت: دهه فجر تجلی حماسه تاریخی ملت ایران است و باید در برگزاری با شکوه برنامه‌های این ایام تلاش شود.

به گفته وی آنچه امروز ضرورت دارد پاسداری از این دستاورد عظیم است که با وجود گذشت 35 سال از عمر با برکت آن هنوز نگاه استکبار و استبداد در پی ضربه زدن به انقلاب و رهبری است.

وی ضرورت ترویج و نهادینه سازی اندیشه‌های دینی و سیاسی امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب با هدف زنده و نمایان نگه‌داشتن و تقویت شناخت افکار عمومی از مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم ارزیابی کرد.

معاون فرماندار فاروج با اشاره به فلسفه وجودی دهه فجر تاکید کرد: برگزاری ایام‌الله دهه فجر باید مبتنی بر اندیشه‌ها و باورهای دینی و مذهبی مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فاروج همیشه وفاداری خود را به نظام، انقلاب و امام خمینی، رهبری و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند و امسال هم در برنامه‌های دهه فجر با شکوه خاصی حضور می‌یابند.

لعل قادری از فعال بودن 14 کمیته در ستاد دهه فجر فاروج با محوریت بیش از 100 برنامه خبر داد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول