اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میرجاوه:

دستاوردها و پیشرفت‌های نظام در دهه فجر تشریح شود

فرماندار میرجاوه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود تمام تحریم‌ها نظام به پیشرفت‎ها و دستاوردهای علمی و صنعتی بسیار خوبی دست یافته که باید در دهه مبارک فجر تشریح شود.

دستاوردها و پیشرفت‌های نظام در دهه فجر تشریح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، غلامرضا گنجی صبح امروز در ستاد برنامه‌ریزی ایام دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه اجرایی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مردم در همه جا و همیشه پشتیبان نظام و مسئولان بوده‌اند و باید با برنامه‌ریزی صحیح حضور حداکثری مردم و مسئولان را در برنامه‌های ایام الله دهه فجر  و پیروزی انقلاب داشته باشیم، حضوری که از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود تحریم‎ها و مشکلات و توطئه‎های دشمنان خدشه‎ای به آن وارد نشده است.

فرماندار میرجاوه افزود: علاوه بر ستادهای مرکزی که در بخش‎ها وجود دارد در روستاها نیز با توجه به وجود دهیاران و شوراها به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر بین مردم، ستادهای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر اذعان داشت: دهه فجر قطعا از مصادیق بارز ایام الله است و باید هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود و مردم و مسئولان در صحنه حضور گسترده‎ای داشته باشند.

گنجی گفت: اصل اسلام و حاکمیت اصل رهبری و ولایت و اصل وحدت و حضور مردم سه عامل مهم در پیروزی و موفقیت انقلاب بود و باید برای تداوم آن مورد تاکید بیشتری قرار بگیرد.

وی افزود: باید در این ایام به جوانان بیشتر توجه شود، مدیران و معلمان و دبیران وظیفه دارند اهداف انقلاب و آنچه در زمان انقلاب در کشور اتفاق افتاده را برای دانش آموزان تبیین کنند.

فرماندار میرجاوه اضافه کرد: خدمات نظام و پیشرفت‎ها و دستاوردهای علمی و صنعتی و غیره از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات موجود نیز در این ایام پر خیر و برکت بیان شود، همچنین برنامه ریزی  و هماهنگی لازم در خصوص  برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شود.

این مسئول ادامه داد: کمترین کاری که مسئولان برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب می‎توانند در ادارات و برای کارمندان تحت امرشان انجام دهند، این است که فضای جشن و شادی با علائم انقلاب را مهیا سازند و حضور فعالی در همه مراسم این ایام داشته باشند.

وی همچنین بر حضور فعال مسئولان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بین مردم و حتی در صفوف اول تاکید کرد که این امر باعث دلگرمی هرچه بیشتر آنها آنها خواهد شد.

انتهای پیام/75004/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول