اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جیرفت خبر داد

برگزاری 10 شب برنامه هنری ویژه دهه فجر در جیرفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: از برنامه‌های کمیته هنرمندان ستاد دهه فجر جیرفت برگزاری 10 شب برنامه هنری شامل شعر، موسیقی، تئاتر است.

برگزاری 10 شب برنامه هنری ویژه دهه فجر در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سعید سالارگنجی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بزرگ در جهان بود که محاسبات جهانی را تغییر داد.

وی با بیان اینکه باید برای همه روزهای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مناسبی برگزار کنیم، بیان داشت: هیچ ابزاری مانند هنر نمی‌تواند در یک جامعه تأثیرگذار باشد و امروزه کشورهای مختلف که به دنبال استعمار هستند از این ابزار به خوبی استفاده می‌کنند تا خواسته خود را به دیگر کشورها اعمال کنند.

رئیس کمیته هنرمندان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت تصریح کرد: هنرمندان شهرستان جیرفت توانمندی‌های خوبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای ایجاد شور و نشاط در این ایام استفاده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب برگزار کنیم.

سالارگنجی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته هنرمندان ستاد دهه فجر جیرفت برگزاری 10 شب برنامه در قالب شعر، موسیقی، تئاتر و ... به صورت صحنه‌ای و خیابانی است و همچنین روز 22 بهمن ماه سال جاری نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی ایستگاه نقاشی زنده برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های هنری در این ایام عنوان کرد: در شب پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری جشن باشکوهی در پارک ولی‌عصر (عج) جیرفت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام دهه فجر امسال برای نخستین‌بار در منطقه جشنواره بازی‌های محلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ل20/ض100

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول