اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

رفتنم از شهرداری شایعه است

شهردار اردبیل گفت: رفتن بنده به مدیرکلی راه و شهرسازی و یا سازمان‌های دیگر شایعه است و صحت ندارد.

رفتنم از شهرداری شایعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر و در قالب مباحث حاشیه‌ای شایعاتی را مبنی بر رفتن بنده به سمت مدیرکلی سازمان‌ها و نهادهای دیگر مطرح شده که به صراحت اعلام می‌کنم در این رابطه هیچ صحبتی با من نشده و بنده با تمام توان در سنگر خدمت‌رسانی به مردم در شهرداری هستم.

وی خاطرنشان کرد‌: بنده به عهد و پیمانی که با اعضای شورای شهر دور چهارم بسته‌ام همچنان وفادار هستم و حتی اگر قرار باشد بالاترین مقام اجرایی استانی را نیز به من بدهند آن را قبول نمی‌کنم.

شهردار اردبیل یادآور شد: نه تنها در این اوضاع و شرایط قصد حضور در سمت و جایگاه دیگری را ندارم بلکه با همکاری پرسنل زحمتکش شهرداری کمر همت بسته‌ایم تا در این سنگر در خدمت شهروندان باشیم.

بودجه سال آینده 25 درصد رشد دارد

بدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال 93 شهرداری به نسبت بودجه سال جاری 25 درصد رشد نشان می‌دهد، گفت: لایحه بودجه 220 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال آینده ظرف روزهای آتی تقدیم شورای شهر اردبیل می‌شود که در بودجه سال آینده اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌ها برای تکمیل برخی از پروژه‌ها روشن و مبرهن است.

این مسئول تصریح کرد: در بودجه سال آینده در کنار احداث دو پل غیر هم‌سطح ایستگاه سرعین و دارو‌پخش، در هر منطقه شهری اردبیل تملک و احداث پارک و فضای سبز پیش‌بینی شده تا بتوانیم این پروژه‌های عمرانی را به سرانجام برسانیم.

شهردار اردبیل از افتتاح 2 میلیارد تومان پروژه در گرامیداشت ایام دهه فجر به همت شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: گل سرسبد این پروژه‌ها بهسازی و مرمت رودخانه بالیقلو در محدوده پل تاریخی سیدآباد – یعقوبیه است که در یکی از روزهای گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از اختصاص 70 هکتار اراضی در محدوده بهشت‌زهرای اردبیل برای ساماندهی برخی از سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خبر داد و بیان داشت: ما این منطقه را در نظر گرفتیم تا نسبت به تعیین تکلیف برخی از واحدها و مجموعه‌های احداثی در حاشیه‌شهر سر و سامان داده و جلوی ایجاد سیمای نامناسب شهری را بگیریم.

انتهای پیام/62001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول