اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین خبر داد

تحقق 86 درصدی بودجه منطقه 2 شهرداری قزوین

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین از تحقق 86 درصدی بودجه این منطقه در 9 ماه سال جاری خبر داد.

تحقق 86 درصدی بودجه منطقه 2 شهرداری قزوین

فرامرز صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری 86 درصد از درآمد منطقه 2 شهرداری قزوین از بودجه سال جاری این منطقه محقق شده است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده درآمد شهرداری منطقه 2 بر اساس آمار و ارقام نسبت به مدت مشابه سال پیش با رشد 15 درصدی همراه بوده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عوارض نوسازی، صدور پروانه ساختمانی و درآمد حاصل از خدمات را بخشی از دلایل رشد درآمد این منطقه نسبت به سال گذشته عنوان و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض در اجرای به موقع و بهتر طرح‌های عمرانی و در نتیجه آبادانی شهر خود یاریگر شهرداری باشند.

صادقی همچنین از صدور حکم تخریب برای 20 فقره پرونده تخلفات ساختمانی در آذرماه امسال خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌های تخلفات ساختمانی در آذرماه 92 معادل 59 فقره بوده که به واحد اجرای احکام ارجاع شده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اضافه کرد: از این تعداد 18 مورد پس از انجام بررسی‎های مورد نیاز با حضور صاحبان املاک مختومه شده است و برای تعداد باقی مانده نیز یا حکم جریمه صادر شده یا بررسی آنها در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: احکام بیش از 14 مورد از تعداد 20 پرونده‌ای که برای آنها حکم تخریب صادر شده بود، اجرا شده و بقیه در دست پیگیری و اجراست.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به پلمب چهار واحد از اماکن صنفی سطح منطقه در 9 ماه سال جاری تصریح کرد: پس از پرداخت عوارض و هزینه‌های شهرداری، رفع پلمب دو مورد از این واحدها صورت گرفته است.

صادقی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان نسبت به قوانین شهرداری آگاهی دارند و آن را رعایت می‌کنند، از شهروندان خواست، در صورتی که به طور کامل از این قوانین آگاه نیستند، پیش از انجام اموری همچون ساخت و ساز و دیگر مسائل مرتبط با حوزه شهری با کارشناسان شهرسازی منطقه 2 مشورت کنند.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین یادآور شد: انجام این امر ضمن جلوگیری از اعمال جریمه، ثبت تخلف آنان، به تعویق افتادن ادامه ساخت و ساز و در نتیجه بروز خسارات سنگین، پیشگیری از هدررفت زمان را نیز به همراه دارد.

وی درآمد 3 میلیارد و 750 میلیون ریالی واحد اجرای احکام این منطقه از جرایم صادره را در آذرماه سال جاری مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: این جرایم شامل تخلفات مربوط به ساخت و ساز، بدهی معوقه، آرای کمیسیون ماده 100 و نظایر آن بوده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین در خصوص برنامه‌های فرهنگی دهه فجر امسال نیز گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) برنامه‌هایی در این منطقه از شهرداری همچون سایر مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها، ادارات تابعه و زیرمجموعه‌های شهرداری در نظر گرفته شده است که برگزاری مسابقه فرهنگی و مذهبی با عنوان انفجار نور از جمله آنها به شمار می‌رود.

صادقی ادامه داد: این مسابقه با موضوع نماز، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در بین کارکنان منطقه 2 و با هدف آشنایی و توجه بیش از پیش آنان به معنای نماز، شناخت بیشتر ولایت فقیه و جریانات انقلاب به اجرا در می‌‌آید.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: پس از پاسخگویی شرکت‌کنندگان به پرسش‌های مطرح شده، 10 نفر از افراد برگزیده به قید قرعه هدایایی را به رسم یادبود دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/77011/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول