اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

بودجه سال 93 شهرداری سریع‌تر به شورای شهر تحویل داده شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان باید برای بررسی تا هفته آینده به شورای شهر اصفهان تحویل داده شود.

بودجه سال 93 شهرداری سریع‌تر به شورای شهر تحویل داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در حال حاضر لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهیه شده است، اظهار کرد: بودجه شهرداری برای تصویب نهایی باید در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.

وی بر ضرورت تحویل هر چه سریع‌تر بودجه به شورای شهر تاکید کرد و ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان باید برای بررسی تا هفته آینده به شورای شهر تحویل داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای بررسی بودجه از سوی شورای شهر تصریح کرد: شورای شهر باید ظرف مدت 45 روز بودجه سال 93 شهرداری را برای تصویب مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه در سال 1390 سهام شرکت مجتمع‌های سیاحتی، ورزشی به شهرداری اصفهان واگذار شده است، اضافه کرد: 70 درصد این سهام به شهرداری مرکزی، 20 درصد سهام به شهرداری منطقه پنج و سهام‌های دیگر نیز به سازمان عمران و سازمان نو‌سازی و بهسازی شهرداری واگذار شده است.

آذربایجانی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مجتمع‌های سیاحتی، ورزشی یک شرکت وابسته به شهرداری است، تاکید کرد: تمام شرکت‌های وابسته به شهرداری برای ارائه خدمات به مردم و دریافت هزینه از مردم باید مصوبه شورای شهر را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام شرکت‌های وابسته به شهرداری مانند فرهنگ‌سرا‌ها برای ارائه خدمات و دریافت هزینه از مردم دارای مصوبه شورای اسلامی شهر هستند، افزود: شرکت مجتمع‌های سیاحتی، ورزشی وابسته به شهرداری است، اما این شرکت برای ارائه خدمات خود به مردم مصوبه شورای شهر را ندارد.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول