اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

سهم عمرانی بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 80 درصد است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سهم عمرانی بودجه سال آتی شهرداری اصفهان بیش از 80 درصد بوده و بالا بودن سهم عمرانی بودجه شهرداری اصفهان، حاکی از بالا بودن کار و فعالیت در سیستم شهرداری است.

سهم عمرانی بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 80 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به تهیه لایحه بودجه شهرداری اظهار کرد: در آستانه تصویب بودجه سال 1393 شهرداری اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به میزان بیش از دو هزار و 200 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: همچنین یک هزار  و 116 پروژه و 900 اقدام برای اجرا در سطح شهر اصفهان در سال آتی پیش‌بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سهم عمرانی بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: سهم عمرانی بودجه سال آتی شهرداری اصفهان بیش از 80 درصد بوده و بالا بودن سهم عمرانی بودجه شهرداری اصفهان، حاکی از بالا بودن کار و فعالیت در سیستم شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه به هر میزانی که بودجه جاری در سیستمی بیشتر باشد، میزان کار و فعالیت در این سیستم نیز کمتر است، ادامه داد: اما بالا بودن سهم عمرانی بودجه در هر سامانه بالا بودن کار و سازندگی را نشان می‌دهد.

نصر اصفهانی با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در سطح شهر‌ها تاکید کرد: امروز کار، تلاش و مباحث اقتصادی به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در سطح جامعه تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه بالا بودن سهم عمرانی بودجه سبب می‌شود که میزان تولید و اشتغال نیز در جامعه افزایش پیدا کند، افزود: همچنین پویایی اقتصادی هر جامعه‌ای با افزایش کار و تولید در سیستم آن جامعه امکان‌پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مدیریت جهادی در راستای اجرای پروژه‌های شهری باید ایجاد شود، گفت: با توجه به اهمیت موضوع مدیریت جهادی باید در کمترین زمان و با بهترین شیوه انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی سبب ایجاد نشاط و شادی در شهر اصفهان می‌شود، اظهار کرد: مدیریت جهادی به همان صورت که در گذشته در اصفهان وجود داشته است، امروز نیز با جدیت و اهتمام بیشتری در شهر اصفهان دنبال می‌شود و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نصر اصفهانی کاهش هزینه‌ها را یکی از مباحث مهم و ضروری در سطح شهر دانست و ادامه داد: کاهش هزینه‌ها یکی از مباحث مورد تأکید رهبری محسوب می‌شود و اگر چه مدیریت و کاهش هزینه‌ها در شهر اصفهان به صورت مناسب بوده است، اما این موضوع باید با جدیت بیشتری در اصفهان دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در ساخت‌وساز شهری به معماری اسلامی توجه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: توجه به معماری اسلامی در ساخت و ساز‌ها نیز مورد تأکید رهبری است و سبک زندگی نیز در ساخت و ساز‌های شهری نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای عالی شهر‌سازی و کمیسیون ماده پنج باید به سبک زندگی در معماری شهر اصفهان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول