اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان:

تکفیری‌ها چهره اسلام را خدشه‌دار کرده‌‌اند

رئیس شورای سیاسی و عضو فرماندهی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه تکفیری‌ها چهره اسلام را خدشه‌دار کرده‌‌اند، گفت: تکفیری‌ها برای اسلام کاری نکردند و تنها کار که کردند این است که جنگی تازه راه انداختند.

تکفیری‌ها چهره اسلام را خدشه‌دار کرده‌‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، علامه سید ابراهیم امین عصر امروز در دومین روز از همایش بین‌المللی ناصرالحق با بیان اینکه برگزاری این همایش و در کنار علما و دانشمندان ایرانی قرار گرفتن افتخار است، گفت: مراسم تکریم و قدردانی از شخصیت‌های بزرگ اسلامی نقش مهمی در یکپارچه کردن عالمان مسلمان دارد.

وی با استقبال از اینکه این همایش با رویکرد توجه به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه تشکیل شده، گفت: کشورهای مسلمان امروز در میدان یک مبارزه بزرگ قرار دارند که جنبه‌های مختلف را در برمی‌گیرد.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه جنگ دشمن با جهان اسلام یک جنگ تمام عیار است، یادآور شد: آنها از تمام امکانات رسانه‌ای، تبلیغاتی و فیزیکی خود استفاده می‌کنند و مسلمانان نیز باید با اتکای به نهج‌البلاغه با آنان مبارزه کنند.

این مسئول بازگشت به ائمه و رسیدن به تقوا در موفقیت مسلمانان مهم دانست و افزود: پیامبر اسلام و حضرت علی(ع) از طریق علم و ایمان شایستگی خود را به دست آورده‌اند.

امین، با تاکید بر اینکه زمانی که که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام خمینی یک انسان انقلابی و نمونه کامل معرفی شدند، تصریح کرد: برخی کشورها تکفیری‌ها که از حیوانات وحشی درنده‌تر هستند را نمی‌بینند، ولی آمریکا ایران را محورت شرارت معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها از سوی آمریکا مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: کشورهایی مانند آمریکا دوست دارند اسلامی مانند اسلام تکفیری‌ها را به دنیا معرفی کند.

این مسئول با بیان اینکه تکفیری‌ها چهره اسلام را خدشه‌دار کرده‌‌اند، گفت: تکفیری‌ها برای اسلام کاری نکردند و تنها کایر که کردند این است که جنگی تازه راه انداختند.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه اسلام در جبهه‌های مختلف مبارزه می‌کند اما جبهه فرهنگی از همه مهم‌تر است، اذعان داشت: امروز همه جوامع اسلامی در حال مبارزه با منحرفان در یک جبهه هستند.

انتهای‌پیام/86011/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول