اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سروآباد:

تکفیری‌ها عاملان شیطان هستند

امام جمعه موقت سروآباد از تکفیری‌ها به عنوان عاملان شیطان نام برد و گفت: تندروی‌ها و اعتقادات آنان کاملا با دین اسلام در تضاد است.

تکفیری‌ها عاملان شیطان هستند

ماموستا سیدعبدالقادر حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ایجاد شکاف و تفرقه حتی در بین اعضای خانواده به عنوان یک کانون کوچک اجتماعی موجب از هم پاشیدگی آن می‌شود.

وی با بیان اینکه بدون شک دست‌ها زمانی که کنار هم قرار می‌گیرند قدرت بازدارندگی دارند، گفت: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان بزرگ‌ترین خطر برای آنان است از این رو برای تضعیف و حذف کامل این اتحاد دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند.

امام جمعه موقت سروآباد گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان نقش مهمی در گسترش و جهانی شدن کامل دین اسلام دارد و توجه به این مهم از سوی مسلمانان شیعه و سنی مذهب در سراسر جهان امری ضروری است.

ماموستا حسینی با بیان اینکه اختلافات جزی در بین مسلمانان نباید مسیر تحقق اهداف دشمنان را هموار کند، گفت: اختلافات جزی چیز غیرعادی نیست، اما نباید اجازه دهیم همین اختلافات بستر را برای جولان دادن و عرض‌اندام دشمنان باز کند.

وی از تکفیری‌ها به عنوان عاملین شیطان نام برد و گفت: تندرویی‌ها و اعتقادات آنان کاملا با دین اسلام در تضاد است، چرا که دین اسلام دین رحمت و مهربانی است.

امام جمعه موقت سروآباد با بیان اینکه همه مسلمانان جهان در وحدت کلمه لااله‌الا‌الله با هم مشترک هستند، گفت: پیامبر و کتاب آسمانی به عنوان دو اصل مهم در دین اسلام برای همه مسلمانان واحد بوده و باید با تکیه برهمین مشترکات مانع از ایجاد تفرقه و شکاف در بین مذاهب اسلامی شد.

ماموستا حسینی در پایان تصریح کرد: دین اسلام دین برابری و برادری است و همین امر اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان را بیش از پیش تاکید می‌کند.

انتهای پیام/79002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول