اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

گروه‌های تکفیری دست‌پرورده استکبار هستند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وهابیت و گروه‌های تکفیری را از جریان‌های انحرافی و خطرناک به راه افتاده توسط مستکبران اعلام و بر ضرورت هوشیاری و بیداری مسلمانان در برابر آنان تأکید کرد.

گروه‌های تکفیری دست‌پرورده استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید رضا تقوی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مصلی بزرگ امام خمینی ارومیه اظهار داشت: امام جمعه در هر منطقه‌ای نقش مهمی در برقراری وحدت مردم آن منطقه دارد.

وی با اشاره به هفته وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی را لازمه تحقق آرمان‌های نظام اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: این اتحاد و یکپارچگی به داخل ایران محدود نشده و در گستره جهان اسلام باید وجود داشته باشد.

وی وهابیت و گروه‌های تکفیری را از جریان‌های انحرافی و خطرناک به راه افتاده توسط مستکبران اعلام و بر ضرورت هوشیاری و بیداری مسلمانان در برابر آنان تأکید کرد.

وی تحکیم وحدت و تقویت بصیرت و تربیت اجتماعی را از رسالت‌های بزرگ یک امام جمعه دانست و گفت: امام جمعه باید حلقه اتصال مردم با ولایت باشد.

وی ضمن اشاره به دلاوری‌های حجت الاسلام غلامرضا حسنی، از زحمات ایشان در طول سال‌های گذشته قدردانی کرد و گفت: ایشان وظایف خود را در این مسلک در طول سال‌های گذشته به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب و انتصاب حجت الاسلام سید مهدی قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، گفت: از این پس این مسئولیت‌های سنگین بر دوش ایشان گذاشته می‌شود و امید است که با رهنمودهای حجت الاسلام حسنی بتوانند به نحو احسن از عهده انجام این مسئولیت مهم و حساس برآید.

انتهای پیام/61006/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول