اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه:

وهابیت و تکفیری‌ها بزرگ‌ترین دشمنان وحدت مسلمانان هستند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به هفته وحدت گفت: وهابیت و تکفیری‌ها بزرگ‌ترین دشمنان وحدت مسلمانان هستند.

وهابیت و تکفیری‌ها بزرگ‌ترین دشمنان وحدت مسلمانان هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام رمضان اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پل سفید سوادکوه با اشاره به اینکه تقوا ترمز انسان در انجام گناهان است، افزود: تقوا موجب سعادت و موفقیت انسان در زندگی می‌شود.

وی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) به برخی از ویژگی‌های ایشان نسبت به انبیای دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: بنیانگذاری حکومت اسلامی، ایجاد نور وجودی ایشان قبل از انسان، معراج از ویژگی‌های منحصر به فرد پیامبر گرامی اسلام بود.

وی با گرامیداشت هفته وحدت به پیام آن اشاره و خاطر نشان کرد: چنگ زدن به ریسمان الهی موجب پیروزی اسلام می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: وهابیت و تکفیری‌ها بزرگترین دشمنان وحدت مسلمانان هستند.

* عظمت رسول خدا به دلیل عمل به تکلیف الهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به اینکه منافق‌تر‌ین افراد کسانی هستند که به اطلاعت خدا امر می‌کنند ولی خودشان عمل نمی‌کنند، گفت: عمل به دستورات الهی و دوری از گناهان از لوازم تقوی است.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه با تبریک میلاد رسول خدا، افزود: عظمت رسول خدا به دلیل عمل به تکلیف الهی و عبادت اولویت اول وی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه انسان متقی آشتی و اصلاح میان مومنین است، خاطر نشان کرد: اختلاف افکنان به دستورات دینی جاهل هستند.

مهدوی با اشاره به معرفی فرماندار جدید شهرستان سوادکوه شمالی و با تقدیر از خدمات فرماندار سابق، گفت: انتظار مردم و خانواده شهدا آن است که مسئولان در شهرستان حضور داشته باشند و اولویت استخدام در ادارات و نهادها با بیکاران بومی باشد.

* نخستین جرقه‌های انقلاب و شهید نواب صفوی

حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی، گفت: شهید سید مجتبی نواب صفوی و یارانش از 1324 مبارزه علیه نظام ستم شاهی و استعمار انگلیس را آغاز کردند.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره شخصیت شهید نواب صفوی، گفت: مقام معظم رهبری در اوصاف ایشان فرمودند که نخستین جرقه‌های انقلاب اسلامی را شهید نواب صفوی در بدنه جامعه ایجاد کردند.

وی به بیان برخی از مصوبات اجلاس ائمه جمعه مازندران اشاره و خاطر نشان کرد: بازرسی مداوم از طرح‌های در دست اجرا، تعامل بین همه دستگاه‌ها و عدم تاخیر در طرح‌های اجرایی از مصوبات اجلاس اخیر ائمه جمعه مازندران بود.

انتهای پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول