اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

برگزاری 67 برنامه ورزشی و فرهنگی در بیرجند

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: به مناسبت دهه فجر امسال 67 برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 67 برنامه ورزشی و فرهنگی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عجمی‌نژاد ظهر امروز در کار گروه اجتماعی و فرهنگی بیرجند اظهار داشت: تعداد نیروهای متخصص در حوزه ورزش در سطح این شهرستان بسیار کم است.

وی با بیان این‌که در اوقات فراغت 100 کلاس ورزشی در بیرجند برگزار شده است، تصریح کرد: از این تعداد 65 کلاس مربوط به مردان بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند اذعان داشت: حدود یک‌هزار و 260 نوجوان در قالب هیئت‌های ورزشی آموزش دریافت کرده‌اند.

عجمی‌نژاد با بیان این‌که جام رمضان در سال جاری گسترش داشته است، یادآور شد: در سال جاری 43 جام رمضان در بخش‌های مختلف ورزشی تشکیل شد.

وی از برگزاری 67 مورد برنامه ورزشی و فرهنگی در بیرجند به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد و افزود: از این تعداد برنامه 22 مورد برای بانوان و 42 مورد برای آقایان و دو برنامه به صورت مشترک برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند متذکر شد: با همکاری شهرداری در راستای گسترش ورزش همگانی باید تلاش کنیم.

عجمی‌نژاد با بیان این‌که با همکاری بسیج و آموزش و پرورش می‌توان استعدادیابی افراد را به مرحله اجرا درآورد، اضافه کرد: بعد از کشف استعدادها مرحله پرورش این استعدادها است.

وی با بیان این‌که مباحث دینی و اعتقادی در اولویت فعالیت‌های ورزشی قرار دارند، خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه علمیه برای این موضوع تلاش شده و تاکنون چهار مرحله کلاس برای افراد ورزشکار توسط روحانیون برگزار شده است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول