اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی معلولان خراسان جنوبی عنوان کرد

کسب 52 مدال کشوری توسط ورزش‌کاران معلول خراسان جنوبی

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: هیئت جانبازان و معلولان استان موفق به کسب 52 مدال کشوری و 72 مدال طلا، نقره و برنز شده است.

کسب 52 مدال کشوری توسط ورزش‌کاران معلول خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی شریعتی‌فر بعد از ظهر امروز در میان جمعی از ورزشکاران معلول خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه شهرستان بیرجند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط با ورزش فرموده‌اند «تبلیغ به ورزش امر به معروف است».

وی با بیان این‌که هیئت ورزشی جانبازان و معلولان از سال 79 تأسیس شده است، افزود: درحال حاضر یک‌هزار و 50 ورزشکار جانباز و معلول در رشته‌های مختلف ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی با بیان این‌که این هیئت موفق به کسب 52 مدال کشوری شده است، ادامه داد: این هیئت از سال 89 تا‌کنون توانسته 72 مدال طلا، نقره و برنز را از آن خود کند.

شریعتی‌فر با اشاره به این‌که هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی در سال‌های 88 تا 90 هیئت برتر کشور معرفی شده است، یادآور شد: این هیئت تا‌کنون در 63 مسابقه کشوری حضور فعال داشته است.

حضور 275 معلول در مسابقات کشوری

وی با بیان این‌که تا‌کنون سه نفر از معلولان استان به مسابقات ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته 275 نفر از معلولان به مسابقات کشوری فرستاده شده و بیش از 35 نفر آنها در مسابقات استانی شرکت کرده‌اند.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر 20 رشته ورزشی در هیئت جانبازان و معلولان استان فعالیت دارد که متشکل از 13 رشته ورزشی مختص آقایان و هفت رشته مختص بانوان است.

رونمایی از کتاب" توانمندی‌های پنهان"

شریعتی‌فر با اشاره به رونمایی از کتاب "توانمندی‌های پنهان" گفت: رونمایی از این کتاب یکی از مهم‌ترین اقدامات استان بوده که در نوع خود بی‌نظیر و در استان‌های دیگر تا‌کنون نبوده است.

وی متذکر شد: باید در این هیئت جوان‌گرایی لحاظ شود به ‌گونه‌ای که پیشکسوتان و بزرگان ورزش به عنوان مربی و داور انتخاب و به جای آنها معلولان جدید و جوان جایگزین مسابقات ورزشی شوند.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول